فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز چهارشنبه در سطح استان

کارشناس سازمان هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا روز چهارشنبه سامانه بارشی در سطح استان فعال خواهد بود. مریم سلاجقه در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: از بعد از ظهر امروز تا روز چهارشنبه در سطح استان شاهد فعالیت سامانه بارشی خواهیم […]

کارشناس سازمان هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا روز چهارشنبه سامانه بارشی در سطح استان فعال خواهد بود.

مریم سلاجقه در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: از بعد از ظهر امروز تا روز چهارشنبه در سطح استان شاهد فعالیت سامانه بارشی خواهیم بود که این سامانه ابتدا از مناطق غربی و شمالی آغاز می‌شود و به تدریج سایر مناطق را در بر می‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی استان کرمان ادامه داد: برای روز چهارشنبه بارندگی‌ها عمدتا مناطق مرکز، غرب و جنوبی را در بر می‌گیرد و همچنین وزش باد در این مدت در سطح استان خواهیم داشت؛ همچنین گفتنی است بارش‌ها رگباری هستند و رعد و برق و آبگرفتگی معابر را به صورت نقطه‌ای خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در مناطق جنوب‌شرق بیشتر است، عنوان کرد: از روز چهارشنبه با خروج سامانه بارشی، کاهش دما را داریم.

سلاجقه خاطرنشان کرد: صبح امروز کرمان حداقل دمای هفت درجه را تجربه کرده و منوجان با دمای ۳۰ درجه، گرم‌ترین نقطه بوده است و با توجه به شرایط جوی عنوان شده، روز گذشته هشدار سطح زرد جهت آگاهی و انجام اقدمات لازم به منظور کاهش خسارات احتمالی اعلام شده است.

انتهای خبر/م
 




فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز چهارشنبه در سطح استان

منبع:آرمـان
? فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز چهارشنبه در سطح استان