فعالیت بیش از یک هزار نیروی داوطلب و درمانی در قرارگاه عملیاتی هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از فعالیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی داوطلب و درمانی در قرارگاه عملیاتی این جمعیت در مبارزه با کرونا خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: با توجه به راه اندازی و فعالیت قرارگاه عملیاتی جمعیت […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از فعالیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی داوطلب و درمانی در قرارگاه عملیاتی این جمعیت در مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: با توجه به راه اندازی و فعالیت قرارگاه عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در خصوص مبارزه با پیک پنجم کرونا، بیش از ۱۲۰۰ نیروی داوطلب و درمانی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵ بانک امانات پزشکی در سراسر استان افزود: تا کنون بیش از ۱۳۰۰ بیمار از امانتداری تجهیزات اکسیژن تراپی بهره‌مند شدند.

فلاح بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۴۶۱۰ عدد ماسک، ۱۳۸۳ لیتر ماده ضدعفونی، ۲۹۳۶ بسته بهداشتی و ۴۶۰۶ بروشور آموزشی در بین عموم توسط این قرارگاه توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به، به‌کارگیری تجهیزات و لجستیک خودرویی در برپایی مراکز واکسیناسون و نقاهتگاه‌ها، گفت: ۵ چادر امدادی، ۲ دستگاه کانکس، ۵۷ تخته پتو، ۴ عدد تخت بیمار، ۲۵ تخته موکت، ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲۴ دستگاه خودرو در این حوزه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام




فعالیت بیش از یک هزار نیروی داوطلب و درمانی در قرارگاه عملیاتی هلال احمر کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? فعالیت بیش از یک هزار نیروی داوطلب و درمانی در قرارگاه عملیاتی هلال احمر کرمان