فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کرمان تجلیل شدند

فت فتو/کرمان مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کرمان با حضور جانشین سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد. محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کرمان عصر ۲۵ اسفندماه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جهادگران شهید گفت: ستاد اجرایی فرمان […]

فت فتو/کرمان مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کرمان با حضور جانشین سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کرمان عصر ۲۵ اسفندماه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جهادگران شهید گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در راستای رسالت خود برای کمک به محرومان جامعه تلاش می‌کند و گروه‌های جهادی زیادی در سراسر استان کرمان برای پیشبرد ماموریت‌های ستاد با ما همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در سال ۱۳۶۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد، افزود: امروز به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب بنیاد برکت و بنیاد احسان فعالیت‌های محرومیت‌زدایی را در برنامه دارد.

روح اللهی تصریح کرد: بنیاد برکت ماموریت ساخت و ساز مدرسه در سطح کشور و در نقاط محروم را دارد و تاکنون ۲۰۰۰ مدرسه توسط این بنیاد در سطح کشور ساخته شده است.

وی بیان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد نیز از اواخر سال ۹۹ به مجموعه ستاد اجرایی ملحق شده و در حوزه سلامت جامعه و رسیدگی به امور معلولان و فرزندآوری فعالیت می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان با بیان اینکه بنیاد احسان در حوزه‌های مختلف درمان، مساجد و هیئت‌های مذهبی، بانوان و فعالان اجتماعی اقدامات زیادی داشته که به کمک گروه‌های جهادی در استان محقق شده، افزود: گروه‌های جهادی مورد لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌ها و رهنمودهای خود فعالیت این گروه‌ها را مورد عنایت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری توصیه دین اسلام است و در روایات متعددی از اهلبیت (علیهم السلام) بر خدمت به دیگران به‌ویژه قشر مستضعف جامعه تاکید شده، گفت: تبلیغات فعالیت‌های جهادی قطعا باعث گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه می‌شود و بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ گروه مردمی و جهادی در سطح استان کرمان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری می‌کنند، ادامه داد: ۱۳ هزار بسته غذایی و ۱۷۰ سری جهیزیه در ایام سالگرد شهید سلیمانی در استان بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان کرمان بیان کرد: در سیل جنوب و شرق استان کرمان ۵۰۰ راس دام سبک بین آسیب‌دیدگان از سیل که دام‌های خود را از دست داده بودند، توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ هزار و ۶۰۰ بسته لوازم التحریر نیز بین دانش‌آموزان از خانواده‌های نیازمند در سطح استان کرمان توزیع شده، گفت: ۴۰ خانه ورزش در سطح استان کرمان نیز تجهیز شده است.

انتهای پیام




فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کرمان تجلیل شدند

منبع: ایـسنا
? فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کرمان تجلیل شدند