فعالان اقتصادی جنوب کرمان در سامانه جامع تجارت و انبار نام‌نویسی کنند

جیرفت – فت فتو – معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: تمام فعالان تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و بنکداران عمده این منطقه در ۲ سامانه جامع تجارت و انبارها نام نویسی کنند. به گزارش فت فتو، محسن مشایخی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تبصره (۴) ماده الحاقی (۱۸) قانون […]

جیرفت – فت فتو – معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: تمام فعالان تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و بنکداران عمده این منطقه در ۲ سامانه جامع تجارت و انبارها نام نویسی کنند.

به گزارش فت فتو، محسن مشایخی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تبصره (۴) ماده الحاقی (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف ایجاد شفافیت بر شبکه تأمین و توزیع کالا و تسریع در تأمین و توزیع کالا و تنظیم بازار داخلی، تمام فعالان تجاری در حوزه کالاهایی از قبیل سیمان، کالاهای فلزی، روغن موتور، برنج، محصولات کشاورزی، محصولات بهداشتی، لوازم خانگی و مواد پتروشیمی موظف هستند در سامانه جامع تجارت به آدرس Www.ntsw.ir  ثبت نام و کد نقش دریافت کنند.

وی اظهار داشت: افراد پس از دریافت کد نقش، باید تمام اسناد تجاری و فاکتورهای خرید و فروش خود را در ۲ سامانه جامع تجارت و انبار تأیید یا رد کنند. 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: همچنین افراد می توانند از طریق نصب اپلیکیشن سامانه جامع تجارت بر روی گوشی تلفن همراه خود نیز نسبت به ثبت نام در این سامانه ها اقدام کنند. 

وی گفت: دارندگان انبار اعم از بخش دولتی، غیردولتی، حقیقی، حقوقی و اصناف لازم است در سامانه جامع انبارها به آدرس Www.nwms.ir ثبت نام کنند.

مشایخی تاکید کرد: ثبت نام نکردن، عدم رد و یا تأیید اسناد مربوطه در هر ۲ سامانه به منزله احتکار و قاچاق کالا محسوب شده و برابر مقررات با متخلفان برخورد قانونی می شود.




فعالان اقتصادی جنوب کرمان در سامانه جامع تجارت و انبار نام‌نویسی کنند

منبع: ایرنـا
? فعالان اقتصادی جنوب کرمان در سامانه جامع تجارت و انبار نام‌نویسی کنند