فضای شهر زرند معطر به عطر شهید گمنام می شود/ روستای فتح آباد زرند میزبان شهید گمنام دفاع مقدس

سرهنگ مهدو ی گفت:در هفته دفاع مقدس ،استان کرمان، میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام، که دو شهید ،در روستای تکاب و منطقه کوهپایه کرمان و یکی از شهدا در روستای فتح‌آباد زرند در منطقه بهشت وحدت تشییع و تدفین می‌شود. به گزارش فت فتواز  کرمان :سرهنگ پاسدار محمود مهدوی ،مدیرکل بنیاد حفظ آثارونشرارزشهای دفاع […]

سرهنگ مهدو ی گفت:در هفته دفاع مقدس ،استان کرمان، میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام، که دو شهید ،در روستای تکاب و منطقه کوهپایه کرمان و یکی از شهدا در روستای فتح‌آباد زرند در منطقه بهشت وحدت تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش فت فتواز  کرمان :سرهنگ پاسدار محمود مهدوی ،مدیرکل بنیاد حفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس  استان کرمان با اشاره به اینکه ایام هفته دفاع مقدس  با ایام عزاداری پایانی ماه صفر مصادف شده و استان کرمان در این ایام میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس است، افزود: دو شهید شهرستان کرمان در روستای تکاب و منطقه کوهپایه کرمان تدفین می‌شوند و یکی از شهدا در روستای  فتح‌آباد زرند در منطقه مطهرآباد تشییع و تدفین می‌شود.

وی صبح امروز در نشست خبری پیرامون اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین حضور شهدای گمنام در استان کرمان، با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی (علیه السلام )  اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های استان کرمان تشکیل شده که در مرکز استان با محوریت استاندار و دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ۴۲ محور برای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تعیین شده که بیش از ۴۲۰ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در سطح استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: هفته دفاع مقدس با شعار ” ما مقاوم هستیم” برگزار می‌شود و محوریت اصلی برنامه‌های این هفته جهاد تبیین است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری تعداد زیادی یادواره شهدا تدارک دیده شده که در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: ایام هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری پایانی ماه صفر مصادف بوده و استان کرمان در این ایام میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این شهدا در شهرستان‌های کرمان و زرند تشییع و تدفین می‌شوند، گفت: دو شهید شهرستان کرمان در روستای تکاب و منطقه کوهپایه کرمان تدفین می‌شوند و یکی از شهدا در روستای فتح‌آباد زرند در منطقه بهشت وحدت تشیع ودر این روستا تدفین می‌شود.




فضای شهر زرند معطر به عطر شهید گمنام می شود/ روستای فتح آباد زرند میزبان شهید گمنام دفاع مقدس

منبع: خــبرگزاری بســیج
? فضای شهر زرند معطر به عطر شهید گمنام می شود/ روستای فتح آباد زرند میزبان شهید گمنام دفاع مقدس