فریب شرکتهای هرمی جدید را نخورید

کرمان – رییس پلیس آگاهی استان کرمان نسبت به فعالیت یک شرکت هرمی در حوزه استان ایلام و امکان عضویابی این شرکت در دیگر مناطق کشور به شهروندان هشدار داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “حمیدرضا میر حبیبی” در این خصوص گفت: برابر گزارش واصله از پلیس […]

کرمان – رییس پلیس آگاهی استان کرمان نسبت به فعالیت یک شرکت هرمی در حوزه استان ایلام و امکان عضویابی این شرکت در دیگر مناطق کشور به شهروندان هشدار داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “حمیدرضا میر حبیبی” در این خصوص گفت: برابر گزارش واصله از پلیس آگاهی استان ایلام اخیراً یک پروژه هوش مصنوعی هرمی در قالب نرم افزاری با نام Laxsson اقدام به عضو گیری، جذب سرمایه و فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی کرده به نحوی که هر عضو باید ۱۰ عضو سطح اول را جذب و مجدد هر عضو سطح اول ۱۰ عضو سطح دوم را جذب کند.

وی با اشاره به فریب اعضا با وعده پاداش‌هایی در قالب دلار، گوشی گران قیمت و شمش طلا افزود: لازم است شهروندان نسبت به این پروژه غیرمجاز و دیگر شرکت‌های هرمی که با ترفند افزایش سریع سرمایه اقدام به عضو یابی از بین مردم می‌کنند، هوشیار باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این شرکت هرمی همچون سایر موارد مشابه سود اصلی را در به دست آوردن عضو و زیر مجموعه بیشتر قرار داده و همین امر حس طمع را در افراد مختلف افزایش می‌دهد از این رو احتمال وقوع کلاهبرداری از اعضا و مواجه شدن با تعداد زیادی از مال‌باختگان متصور و در قالب این گزارش، اطلاع رسانی لازم برای آگاه سازی عموم افراد جامعه را انجام دادیم و امیدواریم شهروندان فهیم و همیشه هوشیار هیچگاه در دام اینگونه کلاهبرداری‌ها گرفتار نشوند و اینگونه موارد را به پلیس گزارش کنند.

کد خبر ۵۹۱۲۴۹۰




فریب شرکتهای هرمی جدید را نخورید

منبع: مــهر
? فریب شرکتهای هرمی جدید را نخورید