فرهنگ عاشورایی حاکم بر جبهه‌ها ما را در تمام عرصه‌ها پیروز کرد

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آن‌چه هشت سال دفاع مقدس بر جهبه ما حاکم بود و ما را در تمام عرصه‌ها پیروز کرد، فرهنگ عاشورایی هم در شکل هم در محتوا بود. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز ۵ خرداد در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آن‌چه هشت سال دفاع مقدس بر جهبه ما حاکم بود و ما را در تمام عرصه‌ها پیروز کرد، فرهنگ عاشورایی هم در شکل هم در محتوا بود.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز ۵ خرداد در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان و انار در حسینیه ثارالله رفسنجان با تسلیت شهادت امام صادق(ع)، اظهار کرد: با همه وجود، حس و  اراده‌مان شما را بهترین و شایسته‌ترین بندگان خدا می‌دانیم کسانی که در زمان تنهایی اسلام ناب که انقلاب اسلامی همان اسلام حقیقی است و در زمان تنهایی امام راحل که همه اشرار عالم منسجم و با این ملت و انقلاب مبارزه کردند، شما بندگان شایسته خدا بودید که با نگاه عاشورایی در زمان امام غیر معصوم همه وجود، جان و آبرویتان را در طبق اخلاص گذاشتید و برای بقای دین خدا و تمامیت ارضی و حفظ ناموس وطن تقدیم کردید.

وی افزود: بخشی از ما شهید شدند و بخشی جانباز و اسیر شدند و بخشی هم مشیت و حکمت الهی بود که در سلامت برای ادامه راه و در حرکت و گام دوم انقلاب برای بسترسازی بمانند.
فرماندار سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: هیچوقت گردان ۴۱۸ رفسنجان که ۱۱ روز در مقابل لشکر دشمن مقاومت کرد و عزت آفرید همه اسلام در مقابل همه کفر ایستاد و هیچوقت شکافتن آب اروند را فراموش نمی‌کنیم و عبور سردار امینی و شهید عابدینی در کربلای پنج در آن استرس برای خط‌شکنی را فراموش نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: سال اول جنگ، نگاه لیبرال، کشور را قفل کرد و سال دوم دولت و تفکر انقلابی جایگزین شد و امام(ره) فرماندهی سپاه را با همین نگاه عوض کرد و فرمانده نیروی زمینی ارتش شهید صیاد شیرازی گذاشت و ابلاغ کرد که کار سپاه  و ارتش باید قرارگاهی انجام شود.

معروفی ادامه داد: ۱۰ اردیبهشت عملیات بیت‌المقدس در چهار مرحله انجام شد که عملیات چهارم آزادی خرمشهر رقم خورد و اولین گروه که در خرمشهر پرچم زدند لشکر ثارالله بود. که کمتر از یک سال این توفیق بزرگ با تغییر نگاه از لیبرال به انقلابی رقم خورد. نگاه که عوض شد مشارکت مردم در جنگ جدی شد و این تغییر نگاه توکل و همت را ایجاد کرد و ما به پیروزی رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقبت کنیم کسانی امروز دفاع مقدس را شهیدان و امام را زیر سوال می‌برند مخصوصا در ادامه جنگ بعد از بیت‌المقدس که یک مجروح و یک شهید و آزاده ندادند و آن روز برای امنیت خود به کشورهای ارپایی و آمریکایی فرار کردند و برخی دیگر به کشورهای عربی به‌دنبال مال رفتند، جنگ را تحریف نکنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: جهاد تبیین در مقابل تحریف است که حقیقت ما را وارونه جلوه می‌دهد و دل جوانان ما را خالی می کند، که نقش من و شما به‌عنوان کسانی که لباس جهاد و  شهادت به تن داریم نیست جز تمکین به امر امام و عمل کردن مانند شهیدان‌مان.

معروفی با بیان اینکه آن‌چه بر جهبه ما حاکم بود و ما را در تمام عرصه‌ها پیروز کرد فرهنگ عاشورایی هم در شکل هم در محتوا بود، تصریح کرد: در شکل لشکر ثارالله، علی‌بن ابیطالب(ع) عاشورا، تیپ جندالله، حزب‌الله و..گروهان شهادت، دسته ما به نام علی اکبر و علی اصغر در شکل نام عملیات‌های ما خیبر بدر کربلا فجر و…رمز عملیات‌های ما یارسول‌الله یا  زهرا و پیشانی بند ما هم یازهرا یا رسول ‌الله و شکل جنگ ما همه‌اش دین بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: یادمان نرفته در کجای تاریخ اسلام و مسلمین حتی تاریخ شیعه غیر از نیمروز کربلا که برای بقای اسلام جاری و ماندگار شد انسان‌ها برای جان‌دادن از همدیگر سبقت بگیرند جز در این جنگ هشت ساله. در طول هشت سال یک نفر را سراغ نداریم برای مسئولیت رایزنی کرده باشد.

انتهای پیام




فرهنگ عاشورایی حاکم بر جبهه‌ها ما را در تمام عرصه‌ها پیروز کرد

منبع: ایـسنا
? فرهنگ عاشورایی حاکم بر جبهه‌ها ما را در تمام عرصه‌ها پیروز کرد