فرهنگ حمایت از ایتام در جامعه تقویت شود

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: تعداد زیادی از ایتام شهرستان جیرفت فاقد حامی هستند که برای جبران این مهم باید فرهنگ سازی شود. حجت‌الاسلام”میثم تارم” ظهر امروز  دوم شهریورماه در دیدار با رییس کمیته امداد امام خیمنی(ره) شعبه هلیل جیرفت  تقویت فرهنگ حمایت از ایتام را خواستار شد و افزود: آمار نشان دهنده این […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: تعداد زیادی از ایتام شهرستان جیرفت فاقد حامی هستند که برای جبران این مهم باید فرهنگ سازی شود.

حجت‌الاسلام”میثم تارم” ظهر امروز  دوم شهریورماه در دیدار با رییس کمیته امداد امام خیمنی(ره) شعبه هلیل جیرفت  تقویت فرهنگ حمایت از ایتام را خواستار شد و افزود: آمار نشان دهنده این است که تعداد قابل توجهی از ایتام بدون حامی هستند.

وی تبیین آثار مادی و معنوی حمایت از ایتام  و فرهنگ یتیم‌نوازی  در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت:باید با استفاده از ظرفیت های متعدد نسبت به رفع این مشکل تلاش شود.

امام جمعه جیرفت از  کمیته امداد خواست با بهره‌گیری از نشاط و نیروی جوان در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان تحول ایجاد کند و افزود:ترغیب جوانان به اشتغال در رونق اقتصادی خانوارها مفید واقع می شود که باید مد نظر قرار گیرد.

وی نهاد امامت جمعه و کمیته امداد را نهال انقلاب عنوان‌ کرد و گفت: باید با هم افزایی در مسیر حل مسائل فرهنگی و شبه فرهنگی حرکت کرد.

  ۹۰ درصد از ایتام هلیل فاقد حامی‌اند

 به گزارش فت فتو، “مراد بهرمن” مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شعبه هلیل نیز در این دیدار گفت: ۳۵۰ حامی بیش از ۳۲۰۰ یتیم منطقه هلیل را تحت پوشش دارند.

وی از وجود ۲۰ خانوار ایتام در کلرود که  فاقد زمین مسکونی برای احداث مسکن هستند خبر داد و افزود : آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها در تامین زمین است.

انتهای پیام




فرهنگ حمایت از ایتام در جامعه تقویت شود

منبع:ایـسنا
? فرهنگ حمایت از ایتام در جامعه تقویت شود