فرهنگیان خارج از کشور هم می‌توانند در جشنواره «علمدار» شرکت کنند

کرمان- فت فتو- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از امکان شرکت فرهنگیان و دانش آموزان مدارس خارج از کشور در دومین جشنواره فرهنگی-هنری «علمدار» خبر داد. صدیقه مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره اینکه دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی- هنری علمدار در کرمان […]

کرمان- فت فتو- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از امکان شرکت فرهنگیان و دانش آموزان مدارس خارج از کشور در دومین جشنواره فرهنگی-هنری «علمدار» خبر داد.

صدیقه مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره اینکه دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی- هنری علمدار در کرمان مستقر است گفت: ۱۲ مهرماه این جشنواره در کرمان افتتاح شد و علاقه مندان می توانند تا ۱۵ آذر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: این دومین دوره ای است که دبیرخانه این جشنواره در کرمان است، سال گذشته ۱۱۵ هزار اثر به این دبیرخانه ارسال شد و تعداد زیادی هم اثر ارسالی از خارج از کشور داشتیم.

به گفته این مسئول، بر اساس شیوه‌نامه جدید، همکاران فرهنگی و دانش آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور هم می توانند در دومین جشنواره علمدار شرکت کنند.
مرادی با اشاره به رشته های این جشنواره تاکید کرد: فرهنگیان می توانند در رشته های نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نماهنگ، شعر، دانش آموزان ابتدایی دوره اول در رشته نقاشی، دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در رشته های خط ریز، نقاشی، دانش آموزان متوسطه اول در رشته های عکاسی، شعر، نقاشی دیجیتال و دانش آموزان متوسطه دوم در رشته های داستانک، ویدیو کست و شعر آثار خود را ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: ارسال اثر از طریق وب سایت Alamdar.kermanedu.ir یا شبکه شاد به نشانی@alamdar99  مقدور است.




فرهنگیان خارج از کشور هم می‌توانند در جشنواره «علمدار» شرکت کنند

منبع:ایرنـا
? فرهنگیان خارج از کشور هم می‌توانند در جشنواره «علمدار» شرکت کنند