فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیازمند مشارکت همه سازمان‌هاست

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کهنوج گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیازمند مشارکت همه سازمان هاست. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کهنوج  به مناسبت هفته حجاب و عفاف گفت: در بحث حجاب و عفاف بايد يک رويكرد گفتمانی، تحليلی و […]

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کهنوج گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیازمند مشارکت همه سازمان هاست.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کهنوج  به مناسبت هفته حجاب و عفاف گفت: در بحث حجاب و عفاف بايد يک رويكرد گفتمانی، تحليلی و يک بحث چيستی و چرايی مطرح شود تا به نتايج مطلوب دست يابيم.

مجید رئیسی افزود: پليس با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی و بی‌حجابی که قانون برایش تعریف کرده، برخورد می‌كند ولی برای اينكه بتوانيم به نتايج مطلوب دست يابيم بايد كارهای اجتماعی و فرهنگی انجام دهيم و اگر نتيجه نگرفتيم در مرحله آخر از راه كيفری وارد شويم.

وی گفت: نباید مشكلات حجاب به حوزه کاری پليس سرریز شود بلکه بهتر است این مسئله را به صورت عمقی ريشه‌يابی كنيم و با دريافت نقاط قوت، ضعف و تهديدات و آسيب‌های پیش رو،‌ فرايند‌های ارتقاء حجاب را بررسي كرده و آن را در اختيار سازمان‌های دخيل قرار دهيم.

 معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کهنوج بیان داشت: سازمان‌ها و نهادهای دخيل در امر حجاب با تنظيم سند بين بخشی می‌توانند اقدامات خود را در اين حوزه انجام دهند تا از موازی‌كاری جلوگيری و با دل‌سوزی و همبستگی، اقدامات موثری برای ترويج حجاب و عفاف انجام شود.

انتهای خبر/




فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیازمند مشارکت همه سازمان‌هاست

منبع:آرمـان
? فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب و عفاف نیازمند مشارکت همه سازمان‌هاست