فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان معرفی شد

با حکم سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کرمان، محمود کرمشاهی به سمت فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان معرفی و منصوب شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز شنبه ۲۱ مردادماه مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان با حضور احمد […]

با حکم سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کرمان، محمود کرمشاهی به سمت فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز شنبه ۲۱ مردادماه مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان با حضور احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت و جمعی از مسئولین محلی در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات نبی‌الله میرافضلی‌نژاد تجلیل و محمود کرمشاهی به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان معرفی شد.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت در این جلسه گفت: با توجّه به اهمیّت موضوع اراضی ملی در جنوب کرمان این تشکیلات در شهرستان جیرفت بحمدالله کمک شایانی به دولت و مردم کرده است و بایستی همراه با مردم و همگام با سیاست‌ها و چهارچوب کلی دولت و قانون وظایف انجام شوند.

فرماندارجیرفت افزود: در شهرستان جیرفت نهضت ملی مسکن به خوبی انجام و اجراء شده و این در حالی است که در حوزه شهرستان زمین‌هایی که در ید ادارات دیگر نیز بودند گرفته شد و در اختیار دولت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: عرضه و تقاضا باید در جامعه ما تعادل داشته باشد و به‌حمدالله در این دولت مردمی با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته مشکلات برطرف شده است.

بلندنظر در جلسه تکریم و معارفه یگان حفاظت اراضی منابع طبیعی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ابراز کرد: این یگان در اجرای فعالیت‌هایی از قبیل جلوگیری از زمین‌خواری خوش درخشیده و توانسته دست انسان‌های زیاده خواه را قطع کند.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه یگان حفاظت از اراضی دولتی همیشه حافظ و نگهدارنده اراضی ملی است ان‌شاءالله با قوت و با جدیت همچون همیشه امورات را با پشتیبانی قانون پیش ببرد.

فرماندار جیرفت عنوان کرد: ما به عنوان یک بسیجی در خدمت مردم و در جهت حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبانه‌روز در جهت خدمت‌رسانی تلاش خواهیم کرد.

بلندنظر گفت: نگهداری و حفاظت از اراضی ملی و دولتی جزء وظایف اصلی و نهایی این مجموعه است و با توجه به فاصله شهرها و وسعتی که وجود دارد این فعالیت خطیر دوچندان می‌شود که بایستی از حداکثر توان خود استفاده کنند.

وی خطاب به فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان گفت: همراه با مردم و همگام با سیاست‌ها و چهارچوب کلی دولت و قانون این وظیفه خطیر را به نحو احسنت انجام دهید.

انتهای خبر/ امیری




فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان معرفی شد

منبع:آرمـان
? فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان معرفی شد