فرمانده سپاه زرند وفرمانده انتظامی این شهرستان

در پی شهادت مدافع وطن شهید سرافراز ستواندوم “رسول حسینی محمد آبادی” که روز گذشته در محل خدمت خود در شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان به شهادت رسید به گزارش فت فتواز کرمان :سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وسرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان زرند در پی شهادت مدافع وطن شهید سرافراز ستواندوم […]

در پی شهادت مدافع وطن شهید سرافراز ستواندوم “رسول حسینی محمد آبادی” که روز گذشته در محل خدمت خود در شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

به گزارش فت فتواز کرمان :سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وسرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان زرند در پی شهادت مدافع وطن شهید سرافراز ستواندوم “رسول حسینی محمد آبادی” که روز گذشته در محل خدمت خود در شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، با صدور پیامی این حادثه جانگداز را به خانواده محترم شهید وجان برکفان ومدافعان امنیت تبریک وتسلیت گفتندکه متن پیام بدین شرح می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره مبارکه آل عمران آیه۱۶۹).

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت .

کوردلان بدانند ،نیروی انتظامی مظهر اقتدار، اخلاق مداری، قانون مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جانفشانی، ازخودگذشتگی، رشادت و مجاهدت خالصانه، فداکارانه و ایثارگرانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش و کوششی شبانه روزی دارند

خبر تأسف‌بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه و ناجوان‌مردانه ستوان دوم  شهید رسول حسینی محمد آبادی ، مدافع و حافظ امنیت و آرامش مردم سبب تألم و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن گرامی داشت یادوخاطره همه شهدای والامقام وشهدای مدافع امنیت ،شهادت این شهید عزیز را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مد ظله العالی ، مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان زرند  و به ویژه خانواده معظم و بزرگواراین شهید، پرسنل خدوم نیروی انتظامی ومدافعان امنیت  تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات  و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین  (علیه السلام )   و برای خانواده مکرم و علاقمندان و همرزمان ارجمند وی، سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را». مسئلت می نمائیم

بی‌شک توطئه گروهک‌های ضد مردمی که با همراهی استکبار جهانی و با آشوب و فضاسازی برای ناامن جلوه دادن کشور تلاش مذبوحانه می کنند، در کنار پوشش دروغین اما گسترده رسانه‌های بیگانه از وقایع اخیر کشور به منظور تحریک احساسات معدودی از نوجوانان و جوانان که تصور روشنی از نقشه‌های پلید دشمنان برای برهم زدن ثبات و امنیت کشور ندارند، راه به جایی نخواهد برد چراکه مردم مسلمان، انقلابی و آگاه و فهیم وبصیر همواره پشت سرولایت.وگوش به فرمان ولی فقیه آماده جانفشانی هستند ونخواهند گذاشت دشمن به اهداف شوم خود برسد .

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند

سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان زرند




فرمانده سپاه زرند وفرمانده انتظامی این شهرستان

منبع: خــبرگزاری بســیج
? فرمانده سپاه زرند وفرمانده انتظامی این شهرستان