فرمانده سپاه ثارالله کرمان: روحیه استکبارستیزی در فضای مجازی تقویت شود

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن عملیات روانی در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و غیره علیه ایران اسلامی به راه انداخته است گفت: تقویت روحیه استکبارستیزی در فضای مجازی در راستای پیروزی در این جنگ روانی مورد تأکید است. به گزارش فت […]

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن عملیات روانی در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و غیره علیه ایران اسلامی به راه انداخته است گفت: تقویت روحیه استکبارستیزی در فضای مجازی در راستای پیروزی در این جنگ روانی مورد تأکید است.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز جمعه در آئین اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج استان کرمان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افزود: امروز جنگ و عملیات روانی علیه ایران توسط دشمن در فضای مجازی به راه افتاده است و سعی دارد پایه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره کشورمان را ضعیف کند و ایران را بی دین و بی هویت جلوه دهد.

وی اظهار داشت: رسانه، ابزار اصلی دشمن در عملیات روانی است زیرا در آن به صورت آنلاین یک پیام را منتشر و اذهان جهان را به آن پیام منعطف می کند.

وی ادامه داد: عملیات روانی از بدو خلقت انسان وجود داشته و تمام تاریخ و در صدر اسلام و تاریخ معاصر شاهد این عملیات است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ایران شاهد عملیات روانی در فتنه ۸۸ و برجام بود بیان کرد: اخیرا سپاه انقلاب اسلامی توانست دست برتر و هوشمندانه عملیات روانی دشمن را به زمین بزند، پس عملیات روانی در همه عرصه های زندگی هم اعم از تقسیم محبت و روابط شخصی کارساز است به کارگیری بایدها و نبایدها برای کسب موفقیت در این عملیات به عنوان یک اصل باشد.

وی تصریح کرد: برخی مواقع انتشار یک پیام غیرصحیح می تواند جو روانی بر جامعه حاکم کند، پس علم رسانه اگر همراه با فرایند باشد بهتر جواب می دهد.

سردار معروفی به برخی از فرایندهای حوزه علم رسانه پرداخت و بهره مندی از این فرایند در راستای ایجاد جوی آرام در جامعه و البته پاسخ به شبهات دشمن را موجب پیروزی حق علیه باطل عنوان کرد و یادآور شد: این فرایندها شامل رصد و جمع آوری اطلاعات دقیق برای درج خبر صحیح، تجزیه و تحلیل اطلاعات، طرح ریزی و برنامه و تولید محتوایی، اقدام و بازخورد و ارزیابی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: تیم های تولید محتوای سومین رویداد تخصصیی تولید محتوای این استان باید اهدافی پیش بینی شده را اجرا تا موفق عمل کند از جمله اینکه تولید محتوا  را به شکل کیفی، هوشمندانه، کوتاه، فاخر و اثری هنری تبدیل کند، از دیگر اهداف این برنامه شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن باشد.

وی ادامه داد: همچنین تزریق امید در جامعه و اولویت بندی تولید محتوا در عرصه های مورد نیاز جامعه ( اقتصادی، اجتماعی و …) و ایجاد شبکه هوشمند و ایجاد جهاد کبیر از اهداف تولید محتوا در بستر فضای مجازی باید باشد.

سردار معروفی بیان کرد: توانمندسازی در عرصه های نیاز با شناخت اولویت ها در فضای مجازی توسط رسانه انجام شود که یکی از راه های مهم مقابله با دشمن در این بستر است.

سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان با حمایت مجتمع مس سرچشمه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان به مدت سه روز برگزار و ۳۱ تیم در قالب ۱۰۵ نفر به رقابت پرداختند. در پایان از تیم های برتر تولید محتوای استان کرمان تجلیل به عمل آمد.




فرمانده سپاه ثارالله کرمان: روحیه استکبارستیزی در فضای مجازی تقویت شود

منبع:ایرنـا
? فرمانده سپاه ثارالله کرمان: روحیه استکبارستیزی در فضای مجازی تقویت شود