فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: آنچه که داعش را نابود کرد بسیج مردمی بود

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج همواره گوش به فرمان ولی و حجت خدا بر روی زمین است که همین ویژگی نیز نشان از هوشیاری و هوشمندی بسیجیان است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در آیین تجدید بیعت و میثاق با ولایت […]

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج همواره گوش به فرمان ولی و حجت خدا بر روی زمین است که همین ویژگی نیز نشان از هوشیاری و هوشمندی بسیجیان است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در آیین تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی‌(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: حضور گسترده بسیجیان در همایش امروز نشان از هوشمندی آنها در این برهه از زمان است.

وی با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی است که در تمام عرصه‌های سخت انقلاب با هوشمندی تمام وارد عمل شده و توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است گفت: نیروهای انقلابی بسیج همواره مکتبی، انقلابی و مردمی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج همواره گوش به فرمان ولی و حجت خدا بر روی زمین است که همین ویژگی نیز نشان از هوشیاری و هوشمندی بسیجیان است افزود: هر مسیری خارج از مسیر ولایت به نابودی ختم می‌شود و تجربه و تاریخ اسلام بیانگر آن است.

وی با بیان اینکه امروز انسجام و وحدت از هر چیزی برای ملت لازم‌تر است خاطرنشان کرد: خروجی این حضور گسترده بسیجیان تولید قدرت نرم برای نظام اسلامی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمن از حضور بسیج متزلزل می‌شود گفت: این حضور معنادار بسیجیان در سراسر کشور امید را در جامعه اسلامی ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن وقتی می‌بیند نیروهای خودی چند برابر شده است متزلزل شده و خروجی این همایش عزت و بزرگی برای اسلام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را تشکیل دهنده جبهه مقاومت دانست و افزود: امروز اثر بسیج فراتر از جغرافیای ایران اسلامی است و در دنیا گسترده شده است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری و شهیدان، شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان ما الگوی جهان اسلام هستند و امروز در جامعه اسلامی و در کشورهای مختلف نقش نظام فکری امامین انقلاب در صحنه نبرد مشهود است.

سردار معروفی با بیان اینکه آنچه که داعش را نابود کرد بسیج مردمی و تفکر بسیجی بود گفت: شجره خبیث داعش را تشکیل دادند تا خاری در چشم مسلمانان باشد اما باعث تقویت و وحدت جبهه مقاومت شد.

وی شهید سپهبد قاسم سلیمانی را محور وحدت اسلام عنوان کرد و افزود: منطق بسیج که نطفه آن در عاشورا به اثبات رسید، منطق عاشوراست و با این روحیه در مقابل استکبار ایستادگی شد.

فرمانده سپاه استان کرمان: دولت از ظرفیت عظیم بسیج در پیشبرد اقتصاد مقاومتی استفاده کند
فرمانده سپاه استان کرمان: آثار و برکات بسیج در جهان اسلام قابل مشاهده است
فرمانده سپاه استان کرمان: شهید سلیمانی مصداق عملی بسیج در همه عرصه‌ها است

این رزمنده دوران دفاع مقدس با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس نیز روحیه و فرهنگ عاشورایی بر جبهه‌ها حاکم بود و باعث تشکیل بسیج مردمی و تقویت جبهه‌های حق علیه باطل شد گفت: رمز بسیج برای موفقیت در تبعیت محض و بدون چون و چرا از امام جامعه است.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه بسیج محافظه‌کار و محاسبه‌گر نیست خاطر‌نشان کرد: رسالت بسیج است که خود را سپر بلای دین، شیعه، انقلاب اسلامی و ولایت می‌داند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها شبه افکنی عنوان می‌کنند که بسیج نباید سیاسی باشد و اشتباه است تصریح کرد: بسیج سیاسی است اما سیاسی کار، سیاست‌زده و حزبی نیست و فقط خود را فدای انقلاب اسلامی، ولایت و ملت می‌کند نه منافع گروه‌ها و احزاب سیاسی.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بسیج به‌عنوان یک نیروی بن‌بست‌شکن و خط‌شکن یاد کرد و گفت: بسیج حقیر نیست زیرا تکیه گاه آن خدا، عاشورا و امامین انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامیدی مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی اظهار داشت: تا وقتی بسیج و تفکر بسیجی در جامعه باشد اجازه نمی‌دهیم دشمن ملت را ناامید کند و دشمن برای همین از وجود بسیج نگران و هراسان است.

سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم خروجی بسیج و انقلاب اسلامی است گفت: باید بر روی منظومه فکری و اندیشه زیبای حاج قاسم سلیمانی برای باز شدن همه گره‌ها و مشکلات کشور کار کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در خدمت مردم است تاکید کرد: بسیج در خدمتگزاری به مردم رقیب هیچ کس نیست و آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ ع




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: آنچه که داعش را نابود کرد بسیج مردمی بود

منبع:تسنــیم
? فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: آنچه که داعش را نابود کرد بسیج مردمی بود