فرمانده سپاه تالار شهیدسلیمانی را در موزه دفاع مقدس کرمان رونمایی کرد

کرمان – فت فتو – با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(پنجشنبه)، تالار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل موزه دفاع مقدس کرمان رونمایی شد. به گزارش فت فتو، سردار سلامی در این آیین که به مناسبت سالگرد دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد گفت: موزه دفاع مقدس […]

کرمانفت فتو – با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(پنجشنبه)، تالار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل موزه دفاع مقدس کرمان رونمایی شد.

به گزارش فت فتو، سردار سلامی در این آیین که به مناسبت سالگرد دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد گفت: موزه دفاع مقدس کرمان در زمان فرماندهی حاج قاسم بر لشکر ۴۱ ثارالله کرمان ساخته و افتتاح شده است که تجربه ارزشمندی برای به تصویر کشیدن مجاهدت های این لشکر در دوران دفاع مقدس به شمار می رود.

وی افزود: با افتتاح فضای جدید در این موزه مجاهدت های شهید سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس هم تا حدودی به تصویر کشیده شده است که البته در ابتدای کار قرار دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: دوستان با تکامل مستمر این محیط می توانند یک فضای خوب و ارزشی برای نشان دادن ابعاد شخصیت جهادی و تاثیرات سردار سلیمانی بر منطقه و جهان اسلام فراهم کنند.

وی تصریح کرد: این موزه و تالار بخشی از تاریخ و نماد به هم پیوسته انقلاب اسلامی محسوب می شود که برای نسل های آینده درس آموز است.

به گزارش فت فتو موزه دفاع مقدس کرمان در بلوار شهید عباسپور شهر کرمان واقع شده است.




فرمانده سپاه تالار شهیدسلیمانی را در موزه دفاع مقدس کرمان رونمایی کرد

منبع: ایرنـا
? فرمانده سپاه تالار شهیدسلیمانی را در موزه دفاع مقدس کرمان رونمایی کرد