فرمانده سپاه استان کرمان: ‌امنیت جنوب شرق را ‌مدیون ‌عشایر ‌تحت فرماندهی شهید سلیمانی هستیم

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه استان کرمان گفت: برقراری امنیت جنوب شرق را در کوه‌های صعب‌العبور مدیون رشادت‌های عشایر سیستان و بلوچستان و کرمان تحت فرماندهی شهید سلیمانی می‌دانیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در همایش سران ایلات و طوایف، معتمدین، بزرگان […]

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه استان کرمان گفت: برقراری امنیت جنوب شرق را در کوه‌های صعب‌العبور مدیون رشادت‌های عشایر سیستان و بلوچستان و کرمان تحت فرماندهی شهید سلیمانی می‌دانیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در همایش سران ایلات و طوایف، معتمدین، بزرگان و بسیجیان عشایر جنوب شرق کشور در شهرستان عنبرآباد با موضوع وحدت در مکتب حاج قاسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: شهید سلیمانی خود از عشایر بود و عشایر زادگی را از افتخارات خود می‌دانست.

وی یادآور شد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهید بزرگ عشایر است و این شهید بزرگوار در دوران حیات طیبه خویش همواره ارتباط تنگاتنگی با بزرگان و بسیجیان عشایر و خانواده‌های معظم شهدای عشایر داشته و این ارتباط را هیچ جا قطع نکرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه هیچ وقت صحنه‌های نبرد عشایر کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را در لشکر پیروز ثارالله فراموش نمی‌کنیم گفت: برقراری امنیت جنوب شرق را در کوه‌های صعب‌العبور مدیون رشادت‌های عشایر سیستان و بلوچستان و کرمان تحت فرماندهی شهید سلیمانی می‌دانیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم همواره مهر تاییدی بر اقدامات شایسته عشایر زده و بر تکریم عشایر و حفظ وحدت آنها با طوایف تاکید داشتند افزود: لشکر ۴۱ ثارالله متعلق به مردمانی در جنوب شرق کشور است که برای حفظ تمامیت ارضی و برقراری دین، حفظ ناموس و … ایستادگی کردند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه حاج قاسم الگوی عملی امروز جهان اسلام در مبارزه با استکبار، مردم داری و مردم نوازی تحت امر ولی خدا است گفت: شهید سلیمانی در حیات طیبه‌اش رهنمودهایی را برای ما مشخص کرد تا مسیر را هموار سازیم و امام ما این مسیر را مکتب و مدرسه درس آموز دانسته است.

وی با بیان اینکه امروز الگوی عملی و قطب‌نمای واقعی ما برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب شهید سلیمانی است گفت: ما این الگوی عملی را در زمان خود دیدیم و نیاز نداریم در تاریخ به دنبال الگو بگردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سفارش این انسان بزرگ برای ما در نظام اللهی تبعیت محض از امام و حفظ وحدت است تصریح کرد: امروز حفظ وحدت برای ما از نان و آب واجب‌تر است.

جانشین سازمان بسیج: حیات استکبار در به یغما بردن سرمایه کشورهای ضعیف دنیاست
فرمانده سپاه استان کرمان: مدافعان حرم برای کوتاه کردن دست دشمن از ناموس اسلام خود را فدا کردند
فرمانده سپاه استان کرمان: اصرار داریم مسئولان کار را به جوانان بسپارند

وی با بیان اینکه حفظ وحدت و تاکید بر اشتراکات شیعه و سنی لازمه جامعه اسلامی است افزود: دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی برای تعلل در بدنه جامعه ما بوده و  حفظ وحدت برای پایداری عزت و شرف ایران اسلامی لازم است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه همایش امروز سران ایلات و طوایف، معتمدین، بزرگان و بسیجیان عشایر جنوب شرق کشور تولید قدرت نرم و بزرگی و شرف برای ما بوده و تزلزل دشمن را به دنبال دارد گفت: برگزاری این همایش یعنی ما نمی‌گذاریم ترفند دشمن برای ایجاد انشقاق به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه علمای شیعه و سنی امروز برای حفظ وحدت مسئولیت سنگینی به عهده دارند تصریح کرد: کرمان پایتخت مقاومت در جهان اسلام است و باید وحدت از کرمان سرازیر شده و کار عشایر و طوایف کار بزرگی در ایجاد اتحاد است.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




فرمانده سپاه استان کرمان: ‌امنیت جنوب شرق را ‌مدیون ‌عشایر ‌تحت فرماندهی شهید سلیمانی هستیم

منبع:تسنــیم
? فرمانده سپاه استان کرمان: ‌امنیت جنوب شرق را ‌مدیون ‌عشایر ‌تحت فرماندهی شهید سلیمانی هستیم