فرمانده سپاه استان کرمان: دشمن امروز به دنبال شکستن وفاق ملت و انشقاق امت و حاکمیت است

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه استان کرمان گفت: دشمن به دنبال تهی کردن مکتب، انقلاب و دین ما بوده و به دنبال شکستن وفاق ملت و انشقاق امت، مرکزیت و حاکمیت است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر […]

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه استان کرمان گفت: دشمن به دنبال تهی کردن مکتب، انقلاب و دین ما بوده و به دنبال شکستن وفاق ملت و انشقاق امت، مرکزیت و حاکمیت است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان باتسلیت ایام اربعین امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته پرافتخار دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ما هشت سال در یک جنگ نابرابری در مقابل همه نامحرمان، نااهلان، نامردان و اشرار عالم که در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده بودند، ایستادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به فرمان امام خمینی (ره) توانستند این بلا را دفع کرده و پیروزی را برای خود، نظام و دینشان به ارمغان بیاورند افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شرافت، عزت و بزرگی ملت ایران و نماد سلحشوری، مقاومت، جهاد و شهادت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه هر ملتی که بتواند در جامعه اسلامی خود مثلث مقاومت، جهاد و شهادت را نهادینه کند سربلند و سرافراز است و آن ملت عاشورایی و حسینی می‌شود گفت: این سه مؤلفه خروجی حرکت بزرگ امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دوران دفاع مقدس این سه مؤلفه در وجود رزمندگان و شهدای ما نهادینه شده بود افزود: رزمندگان ما برای حفظ دین خدا، حفظ کرامت انسانی ملت بزرگ ایران، تمامیت ارزی، ناموس و انقلابشان، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم حقیقت دین کردند.

سردار معروفی سه مؤلفه ایمان واقعی به ذات اللهی، وحدت و وفاق حول محور ولایت و مدیریت اسلامی یعنی ولایت و رهبری در دوران دفاع مقدس، ما را به پیروزی رساند گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید “اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند.”

وی با بیان اینکه در دوران جنگ هشت ساله، ملت بزرگ ما و عصاره این ملت که همان رزمندگان، شهدا و جانبازان ما بودند در صف آرایی مقابل دشمن به نمایندگی از ملت ایران ایستاده، جانانه دفاع کرده و خدا را یاری کردند افزود: به همین دلیل بود که نصرت الهی سرازیر شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه توکل و توسل به خداوند و اهل بیت در دوران دفاع مقدس موج می‌زند تصریح کرد: در جبهه‌های ما گناه جایی نداشت؛ هر چه بود آبروداری، برادری و ذوب شدن در حقیقت دین بود چرا که فرهنگ حاکم بر جبهه‌های ما، فرهنگ عاشورایی بود.

وی با بیان اینکه وفاق و وحدت واقعی باید حول ولایت و حجت خدا باشد و وحدتی که گردن به امر ولی خدا نگذارد؛ آن وحدت حول محور خدا نیست یادآور شد: در دوران دفاع مقدس باور داشتیم که باید پرچم اسلام بالای قله قرار گیرد، اثری از مسائل و دعواهای سیاسی نبود و از مسائل حاشیه‌ای عبور می‌کردیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه هیچ گاه نمی‌توان نقش بی‌بدیل و جاوید رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) را در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران سراسر افتخار دفاع مقدس فراموش کنیم، گفت: فرمان امام خمینی (ره) در جبهه، فرمان خدا و امام زمان بود و ما از ته دل با همه وجود به فرمان و حقانیت امام ایمان داشتیم.

فرمانده سپاه استان کرمان: سعادت امروز ما در پیروی از ولایت و ادامه دادن راه شهداست
فرمانده سپاه استان کرمان: لشکر ۴۱ ثارالله در بسیاری از عملیات‌ها به فرماندهی شهید سلیمانی نقش کلیدی داشت
فرمانده سپاه استان کرمان: اتفاقات بزرگی در کشور در حال رقم خوردن است/اجازه دهید دولت با طمأنینه و آرامش تصمیم بگیرد

وی با بیان اینکه در جبهه همه جبهه اسلام به میل امام خود کار می کردند و اینگونه ما توانستیم ابهت ابر قدرت غرب و شرق را شکسته و پرده تزویر از چهره جهانخواران برداریم افزود: دوران دفاع مقدس صحنه امتحان بود، جبهه‌های ما قطعه‌ای از بهشت بودند و ما دست خدا و معجزه الهی را به چشم خود دیدم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز دشمن ایمان ملت به ویژه جوانان را هدف قرار داده، گفت: جنگ امروز در خانه ما بوده و دشمن به دنبال تهی کردن مکتب، انقلاب و دین ماست.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ امروز، محتوای دین ما را هدف قرار داده تا ما را سست و پشیمان کند افزود: دشمن امروز به دنبال وفاق ملت ما بوده و به دنبال انشقاق امت، مرکزیت و حاکمیت است.

انتهای پیام/۵۱۱/س




فرمانده سپاه استان کرمان: دشمن امروز به دنبال شکستن وفاق ملت و انشقاق امت و حاکمیت است

منبع:تسنــیم
? فرمانده سپاه استان کرمان: دشمن امروز به دنبال شکستن وفاق ملت و انشقاق امت و حاکمیت است