فرمانده جدید بسیج دانشجویی کرمان معرفی شد

طی مراسمی، سیدهادی طباطبایی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ ناصر بهروز معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه دانشگاه مکان مقدسی است، اظهار داشت: قطعا یکی از مکان‌های […]


طی مراسمی، سیدهادی طباطبایی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ ناصر بهروز معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه دانشگاه مکان مقدسی است، اظهار داشت: قطعا یکی از مکان‌های تولید فکر و اندیشه در کشور، دانشگاه و حوزه است.

وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی باید تشکلی انقلابی و در مسیر اتقلاب باشد و حرفی که می‌زند، دفاع از انقلاب باشد و بسیج دانشجویی باید دست برادری با همه تشکل‌ها بدهد و هویت خود را حفظ کند و هویت بسیج دانشجویی، هویت انقلاب است.

بهروز با بیان اینکه امروز ایران یکی از قدرت‌های منطقه آسیا است، افزود: یکی از ضروریات امروز جامعه و دانشگاه ما ترویج مکتب شهید سلیمانی است و اگر بتوانیم آن را ترویج کنیم، بسیاری از مسائل در حوزه‌های مختلف قابل حل خواهد بود و می‌توانیم جذب حداکثری داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان فرمایشات رهبری را در زمینه بسیج دانشجویی با رویکرد مسئله محوری دانست و تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید در این زمینه بردارد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات رضا اسماعیل‌کاخ فرمانده سابق بسیج دانشجویی استان تقدیر و سیدهادی طباطبایی به عنوان فرمانده جدید ناحیه دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق





فرمانده جدید بسیج دانشجویی کرمان معرفی شد

منبع: فــارس
? فرمانده جدید بسیج دانشجویی کرمان معرفی شد