فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولین این شهرستان معرفی شد. فت فتو کرمان – فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندار و رییس شورای تامین، امام‌جمعه موقت و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان […]

فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولین این شهرستان معرفی شد.

فت فتو کرمان – فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندار و رییس شورای تامین، امام‌جمعه موقت و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان معرفی شد.

بهاالدینی فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان سیرجان در این مراسم گفت:ایجاد امنیت تنها کار دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیست بلکه مشارکت مردمی مهمترین اصل در تامین امنیت پایدار است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان تصریح کرد: ما در شورای تامین شهرستان در موضوع امنیت با کسی معامله نداریم و با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم.

او از پیگیری‌ها و تلاش‌های خالصانه سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در مدت فرماندهی انتظامی شهرستان قدردانی کرد و گفت: در این مدت جایگاه و زیرساخت‌های خوبی در حوزه انتظامی ایجاد شد که در شان مردم سیرجان است.

در این آیین از خدمات سرهنگ “محمد رضا ایران نژاد” تقدیر و سرهنگ “امیر سبتکی” به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان معرفی شد.

انتهای پیام/س




فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان معرفی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان معرفی شد