فرمانده انتظامی: ۱۷۶ تن مواد مخدر در کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان، کسب رتبه برتر کشوری در حوزه مبارزه با مواد مخدر را یکی از افتخارات نیروی انتظامی در این استان برشمرد و گفت: طی یک سال اخیر ۱۷۶ تن مواد مخدر در کرمان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۶ درصد افزایش داشته […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان، کسب رتبه برتر کشوری در حوزه مبارزه با مواد مخدر را یکی از افتخارات نیروی انتظامی در این استان برشمرد و گفت: طی یک سال اخیر ۱۷۶ تن مواد مخدر در کرمان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش فت فتو، سردار سرتیپ دوم عبدالرضا ناظری روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به بخشی از خدمات این نیرو طی یک سال اخیر در این استان افزود: از مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تماس با ۱۱۰ برقرار و سه میلیون و ۲۶۰ هزار خدمت ترافیکی به مردم ارائه شده است.

وی ارائه ۳۰ هزار خدمت در حوزه گذرنامه و ارائه ۳۵ هزار خدمت در حوزه وظیفه عمومی را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در یک سال اخیر برشمرد و ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۰ هزار خدمت مشاوره ای به مردم استان کرمان ارائه شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تشکیل قریب به ۲۸۰ هزار پرونده قضایی محصول تلاش و همت پرسنل انتظامی در پلیس پیشگیری طی یک سال اخیر بوده است.

سردار ناظری تصریح کرد: کالاهای قاچاق نیز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان طی یک سال گذشته توسط نیروی انتظامی استان کرمان کشف شده است.

وی کاهش ۳۰ درصدی تصادفات، کاهش هشت درصدی کشته های حوادث رانندگی و کاهش ۹ درصدی مصدومان تصادفات را از دیگر موفقیت های این نیروی مقتدر اعلام و تصریح کرد: نیروی انتظامی این استان در کمال همراهی و همکاری با سایر نیروهای مسلح نقش خود را در تامین امنیت انتخابات به خوبی ایفا کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: نیروی انتظامی در دوران شیوع ویروس کرونا نیز در صف خدمت به مردم و همراه با مدافعان سلامت به عنوان سربازان خط مقدم سلامت جامعه بوده است.

سردار ناظری از نیروهای جان بر کف انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرد و ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنم ارائه گزارش عملکرد نیروهای سختکوش انتظامی به مردم و همچنین فرصت مناسبی برای ارتقا و جلب مشارکت بیشتر مردم است.

وی اظهار داشت: سازمان ها و نهادهایی که در تامین، حفظ و ارتقای امنیت سهیم هستند با حضور بیشتر خود می توانند هر سال بیشتر از سال گذشته در مسیر توسعه امنیت گام بردارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان به تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ناجا با ارائه برنامه های سال آینده خود منطبق با ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش می کند که در جامعه امید آفرینی کند.

سردار ناظری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده اند که “مردم می خواهند نیروی انتظامی قوی و مقتدر باشد، هوشمند و پیچیده باشد، سالم و امین باشد و سریع و به هنگام باشد، مودب و اهل بیان و تفاهم با مردم باشد” و شعار امسال هفته ناجا نیز برگرفته از این فرموده است که به عنوان “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تحقق هوشمندسازی در کشور، بلافاصله قرارگاه هوشمند سازی را راه اندازی کرد و بنا داریم تا پایان سال جاری به اهداف پیش بینی شده در این حوزه دست یابیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: سازمان های هوشمند در عین صرفه جویی منابع، بالاترین بهره وری و کیفیت اجرای ماموریت ها را دارند و امکان مدیریت صحیح در این حوزه و نیز بازبینی و کاهش خطاهای سازمانی فراهم است.

سردار ناظری یادآور شد: پلیس در لحظه باید برای اجرای ماموریت های خود تصمیم گیری کند و از این رو این تصمیم گیری صحیح و به موقع نیاز به هوشمندی دارد و نیروی انتظامی با بهره گیری از جوانان نخبه و مومن خود در این مسیر حرکت می کند.

وی با اشاره به این مطلب که ایجاد ارتباط مستقیم با محیط پیچیده و پویای در حال تحول پلیس هوشمند می طلبد، تاکید کرد: قرآن کریم به ابعاد مختلف امنیت نگاهی جهان شمول دارد و از نگاه دینی امنیت پایدار با اقتدار، وحدت و انسجام جامعه اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی ارتباط دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ولایت پذیری، ولایت مداری، وحدت، حفظ اقتدار نظام و قاطعیت در مجارات اخلالگران از عوامل تحقق امنیت پایدار به شمار می رود و امنیت پایدار خلل ناپذیر است.

سردار ناظری تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران امروز تلاش می کند هر چه بیشتر در مکتب حاج قاسم سلیمانی بهره گرفته و به سمت برقراری امنیت پایدار در جامعه گام بر دارد.

وی در پایان تاکید کرد: نیروهای تلاشگر پلیس همواره آماده اند که سلامت خود را فدای سلامت مردم، آرامش خود را فدای آرامش مردم، آسایش خانواده های خود را فدای آسایش مردم عزیز و جان خود را در برقراری امنیت و با اقتدار توام با مروت و مهربانی در راه امنیت و آرامش مردم فدا کنند.




فرمانده انتظامی: ۱۷۶ تن مواد مخدر در کرمان کشف شد

منبع:ایرنـا
? فرمانده انتظامی: ۱۷۶ تن مواد مخدر در کرمان کشف شد