فرمانده انتظامی کرمان: تصاویر دوربین های ترافیکی به پلیس راهور انتقال یابد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه انتقال تصاویر دوربین‌های ترافیکی شهرستان‌ها به مانیتورینگ راهور انجام شود گفت: همچنین بیشتر از دوربین های پلاک خوان استفاده شود تا در مواقع خاص و کشف جرم بتوان از آنها استفاده کرد. به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در آستانه […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه انتقال تصاویر دوربین‌های ترافیکی شهرستان‌ها به مانیتورینگ راهور انجام شود گفت: همچنین بیشتر از دوربین های پلاک خوان استفاده شود تا در مواقع خاص و کشف جرم بتوان از آنها استفاده کرد.

به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در آستانه اجرای طرح نوروزی با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی شرق کرمان در جمع فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان های شرقی گفت: اولویت ماموریت نیروی انتظامی این استان در این طرح مبادی شرقی استان کرمان است.

وی افزود: اجرای طرح نوروزی اولین ماموریت شورای حمل و نقل و ایمنی کشور است که با حضور ریاست جمهوری برگزار شد.

فرمانده انتظامی کرمان بیان کرد: فرمانداران شهرستان های شرقی این استان تمهیدات جدی برای جبران کسری خودروهای گشت پلیس راهور با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه شرق استان کرمان گشت نامحسوس برای حفظ سلامتی مردم در نظر گرفته شود.

سردار ناظری اظهار داشت: پیگیری، نظارت، ایمن سازی معابر و اصلاح و آشکارسازی نقاط حادثه خیز و رفع نواقص گاردریل ها و خطوط ترافیکی در درون و برون شهرها انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گردشگران در درون شهرها نیز حضور دارند نگران افزایش تلفات رانندگی درون شهری نیز هستیم .

 به گفته وی توقف‌گاه‌ها و استراحتگاه های موقتی تحت عنوان ایستگاه های استقبال از بهار راه اندازی شود.

فرمانده انتظامی کرمان تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشترین تصادفات و تلفات را در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها داریم بهتر است روشنایی این مناطق نیز تامین شود.

این مقام انتظامی توضیح داد: باید محورهای ایمنی برای مردم فراهم کنیم و نقاط حادثه خیز و حادثه ساز مرتفع و آشکارسازی انجام شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی، خبرگزاری ها و فضای مجازی در این حوزه کار می شود.

آشکارسازی نقاط حادثه خیز شهرستان‌های شرقی کرمان

رییس پلیس راهور استان کرمان نیز گفت: آشکارسازی نقاط حادثه خیز در تمام شهرستان های شرقی بم ،نرماشیر، فهرج و ریگان مورد تاکید است.

سرهنگ اسماعیل خوش‌وقت بیان کرد: اولویت اول پلیس کاهش جانباختگان ناشی از سوانح رانندگی است. 

وی توضیح داد: در سه سال گذشته شهرستان بم وضعیت مناسبی از نظر کاهش جانباختگان داشته است.

به گفته وی اگر در حوزه اجرای مقررات بهترین قانون را داشته باشیم همچنین در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی نیز بیشترین تلاش را انجام دهیم اما از نظر زیرساخت های ترافیکی تلاشی نکنیم قطعا به نتیجه نخواهیم رسید.

رییس پلیس راهور کرمان اظهار داشت: خط کشی های معابر شهری ما در اکثر شهرهای این استان مناسب نیست که البته در شهرستان بم اقدامات خوبی در حال انجام است اما هنوز تکمیل نشده است.

سرهنگ خوش‌وقت ادامه داد: با توجه به اینکه سرعتکاه ها دید پنهان هستند و رانندگان نمی بینند باید اقداماتی در زمینه آشکارسازی سرعت‌کاه ها انجام شود .

وی گفت: مرکز مانیتورینگ شهرستان بم باید در پلیس راهور باشد تا بتوانیم از فواید اقدامات هوشمند استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مرکز پایش تصویری باید در سطح معابر باشد زیرا دیگر زمان کنترل رودررو و استقرار مامور نیست.

به گزارش فت فتو، فرمانده انتظامی کرمان روز یکشنبه به منظور اجرای طرح های نوروزی به شهرستان های شرقی این استان سفر کرد.

این مقام انتظامی سال تحویل را در یکی از رده های انتظامی شرق استان کرمان در کنار سربازان سپری خواهد کرد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق استان کرمان قرار دارد.




فرمانده انتظامی کرمان: تصاویر دوربین های ترافیکی به پلیس راهور انتقال یابد

منبع: ایرنـا
? فرمانده انتظامی کرمان: تصاویر دوربین های ترافیکی به پلیس راهور انتقال یابد