فرمانده انتظامی استان کرمان: در هیچ نقطه استان خلا نیرو نداریم

جیرفت- فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: هیچ نقطه ای از ۱۸۳ هزار کیلومتر مربع وسعت استان خلا نیرو وجود ندارد و هیچ مکانی نیست که حوزه ماموریتی فراجا نباشد. سردار عبدالرضا ناظری شامگاه سه شنبه در آیین یادواره شهدای انتظامی  شهرستان جیرفت اظهار داشت: در هر نقطه ای از این پهنه استان پهناور […]

جیرفت- فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: هیچ نقطه ای از ۱۸۳ هزار کیلومتر مربع وسعت استان خلا نیرو وجود ندارد و هیچ مکانی نیست که حوزه ماموریتی فراجا نباشد.

سردار عبدالرضا ناظری شامگاه سه شنبه در آیین یادواره شهدای انتظامی  شهرستان جیرفت اظهار داشت: در هر نقطه ای از این پهنه استان پهناور کرمان نیروهای خدوم انتظامی حضور دارند.

وی اضافه کرد: همیشه پلیس در طول ۲۹ هزار کیلومتر راه های استان حضور داشته است و به خدمات دهی به مردم عزیز پرداخته است تا هیچگونه کمبودی احساس نشود.

سردار ناظری با اشاره به اینکه ماموران انتظامی برای خدمت به مردم از جان خود نیز می گذرند ادامه داد: آنان در بلایای طبیعی نیز همدوش سازمان های امدادرسان حضور پیدا می کنند که در سیل‌های امسال هم شاهد آن بودیم.

وی یادآور شد: پلیس در تمامی عرصه ها حتی در حوزه اقتصادی و مبحث ارز ترجیحی بعد از حرکت بزرگی که دولت مردمی در این زمینه آغاز کرد در کنار مردم و اصناف بود.

امام جمعه شهر جیرفت هم در این آیین گفت: خدمات ارزنده و با ارزش پلیس های تخصصی گسترده و قابل تقدیر است و پلیس در تمام امور زندگی ما حضور پر نشاط داشته و خدمات صادقانه برای جامعه دارد.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: نیروی انتظامی امروز همراه با آگاهی و بصیرت، اقتداری همراه با مهربانی و متفاوت از خشونتی که در غرب از پلیس می بینیم دارد.

وی ادامه داد: در فرانسه که مهد آزادی و دموکراسی می نامند پلیس مردم را زیر چکمه خود خفه می کند چند دختر جان خود را از دست می دهند اما مدعیان داخلی و خارجی آزادی و دموکراسی چیزی نمی گویند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه پلیس ما در عین اقتدار در کنار مردم است و در غم و شادی مردم شریک است افزود: در اغتشاشات کور اخیر نیروی انتظامی شهید و جانباز داد اما دست به سلاح نبرد.

وی تاکید کرد: پلیس باعث رعب و وحشت دشمنانی است که در فکر نا امن کردن کشور هستند و در مقابل کسانی که به دنبال تبدیل ایران به سوریه هستند، مقتدر است و برخورد شدید می کند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به اینکه امنیت نعمت بسیار بزرگی است اظهار داشت: عمران ، آبادانی و تمدن بر اثر امنیت به وجود می آید.




فرمانده انتظامی استان کرمان: در هیچ نقطه استان خلا نیرو نداریم

منبع: ایرنـا
? فرمانده انتظامی استان کرمان: در هیچ نقطه استان خلا نیرو نداریم