فرماندهان انتظامی بومی، در استان کرمان موفق عمل کرده‌اند

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در سال‌های اخیر فرماندهان بومی کرمان چند دوره در استان منصوب شده‌ و خوب عمل کرده‌اند که از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز ۳۱ تیرماه در دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: کرمان ویژگی‌های خاصی دارد […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در سال‌های اخیر فرماندهان بومی کرمان چند دوره در استان منصوب شده‌ و خوب عمل کرده‌اند که از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز ۳۱ تیرماه در دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: کرمان ویژگی‌های خاصی دارد که شاید کمتر استانی چنین ظرفیت‌هایی را داشته باشد.

او فرمانده بودن سردار فرشید در استان دیگر را از امتیازات برجسته فرمانده انتظامی استان کرمان دانست و بیان کرد: استان کرمان همجوار استان‌های مرزی است و باتوجه به تجربه شما در فرماندهی یک استان مرزی، لذا از تاثیرات استان‌های مرزی بر دیگر استان‌ها مخصوصا همجوارشان مطلع هستید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: مرزها روی استان کرمان تاثیرگذار هستند.

او تصریح کرد: در سال‌های اخیر فرماندهان بومی کرمان چند دوره در استان منصوب شده‌ و خوب عمل کرده‌اند که از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه کرمان با تاکید برآنکه مردم باید همواره امنیت را احساس کنند، بیان کرد: تعامل نیروی انتظامی با بخش‌های بیرون از خودش روی موفقیت ماموریت‌هایش موثر است.

او توصیه کرد: هر مسئول استانی باید ارتباطات خوبی با مسئولین ارشد کشوری داشته باشد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: پلیس در راستای ایجاد و حفظ امنیت مردم گام برمی‌دارد بنابراین به حمایت‌های لازم در زمینه اطلاع‌رسانی نیاز دارد تا بتواند این ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد.

او با اشاره به مشکلات ترافیکی اظهار کرد: معضلی در بحث رانندگی در زمینه عدم رعایت حق تقدم، تجاوز از سرعت مطمئنه و … داریم و این مختص استان کرمان نیست. 

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: برای حفاظت و حراست ‌از امنیت و آرامش،‌ تا پای جان کنار مردم ایران هستیم و در این راه مقابل هر کسی که به فکر از بین‌ بردن این آرامش و امنیت است، می‌ایستیم.

او همراه کردن هر چه بیشتر و مشارکت مردم را در موفقیت پلیس الزامی دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که بیشترین تعامل و ارتباط با مردم دارد.

انتهای پیام




فرماندهان انتظامی بومی، در استان کرمان موفق عمل کرده‌اند

منبع: ایـسنا
? فرماندهان انتظامی بومی، در استان کرمان موفق عمل کرده‌اند