فرماندار کرمان از عدم اجرای تعهدات اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان انتقاد کرد

فت فتو/کرمان فرماندار کرمان با اشاره به سامانه رصد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از برخی مسئولان ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر عدم اجرای تعهدات اشتغال، خواستار اجرای تعهدات ادارات مربوطه شد تا شهرستان کرمان مانند گذشته به جایگاه واقعی خود در این خصوص در استان برسد. علی بابایی ۲۲ […]

فت فتو/کرمان فرماندار کرمان با اشاره به سامانه رصد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از برخی مسئولان ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر عدم اجرای تعهدات اشتغال، خواستار اجرای تعهدات ادارات مربوطه شد تا شهرستان کرمان مانند گذشته به جایگاه واقعی خود در این خصوص در استان برسد.

علی بابایی ۲۲ آذرماه در شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، این بی‌نظمی‌ها را نوعی جنگ ترکیبی بر علیه جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: بحمدالله به واسطه هوشیاری مردم و همراهی نکردن با اغتشاشگران و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، استان و شهرستان کرمان سربلند بیرون آمد.

وی خواستار رعایت ملاحظات حفاظت فیزیکی و امنیتی ادارات و اماکن دولتی توسط مسئولین مربوطه شد و افزود: کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و امروز مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان انقلاب، خدمت به مردم است.

بابایی با اشاره به در پیش بودن ایام هفته مقاومت و قرار داشتن در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: در این راستا در استان، ۱۷ کمیته مختلف در زمینه امنیت، ایمنی، اسکان، مواکب و … تشکیل شده که کمیته ایمنی نیز با محوریت فرمانداری کرمان شکل گرفته است.

فرماندار کرمان گفت: مراسم سومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی در کل استان برگزار می‌شود اما بیشترین حجم کار مربوط به شهرستان کرمان است لذا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید با تمام ظرفیت پای کار باشند.

وی با تاکید بر این نکته که حتی یک ریال از اعتبارات دولتی صرف مراسم سالگرد نخواهد شد، افزود: تاکنون تعداد ۱۶۰ نفر از ارادتمندان سردار سلیمانی از سراسر ایران عزیز اعلام آمادگی نموده اند که تنها با اختصاص یک مکان مناسب جهت برپایی موکبشان، مانند مراسم راهپیمایی اربعین از زوار پذیرایی کنند.

بابایی نیازسنجی و پیش بینی مشکلات احتمالی در ایام هفته مقاومت را از مهمترین وظایف مدیران ادارات دانست و ادامه داد: در این شرایط و فضایی که با همت، اراده و ایثار مردمی شکل گرفته از ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان انتظار می‌رود آمادگی لازم جهت خدمت به مردم در ایام هفته مقاومت را داشته باشند و در همین راستا از خدمات خلاقانه ادارات و اصناف استقبال می‌کنیم.

فرماندارکرمان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اشتغال شهرستان پرداخت و افزود: بخشی از مشکلات حوزه اشتغال در کرمان ریشه فرهنگی دارد، در همین شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی نیز فرصت های کار زیادی وجود دارد اما افراد معمولاً به دنبال مشاغل خاص هستند که با فرهنگ‌سازی و تشویق می توان افراد را به سمت کارهای تولیدی سوق داد.

وی تصریح کرد: با وجود طرح هایی چون صتایع تبدیلی و گردشگری در شهداد، لاستیک های فوق سنگین، کنتورسازی باغین، تولید الکترودهای گرافیتی در کاظم آباد و چترود، صنایع فولاد و …، چشم انداز آینده اشتغال شهرستان روشن است.

فرماندار کرمان با اشاره به سامانه رصد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از برخی مسئولان ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر عدم اجرای تعهدات اشتغال، خواستار اجرای تعهدات ادارات مربوطه شد تا شهرستان کرمان مانند گذشته به جایگاه واقعی خود در این خصوص در استان برسد.

وی با توجه به برودت هوا از شهروندان خواست با صرفه جویی در مصرف گاز، به تامین سوخت خانگی و تجاری  کمک کنند تا مجبور به قطع گاز بخش صنعت و تحمیل خسارت در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام

                                                                 




فرماندار کرمان از عدم اجرای تعهدات اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان انتقاد کرد

منبع: ایـسنا
? فرماندار کرمان از عدم اجرای تعهدات اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان انتقاد کرد