فرماندار رفسنجان گزارش ۱۰۰ روزه خود را به مردم ارائه دهد

رفسنجان – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از فرماندار سابق رفسنجان خواست گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد خود را به مردم ارائه دهد. به گزارش فت فتو، رحمان جلالی صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: امیدوارم عملیاتی شدن گفتمانی […]

رفسنجان – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از فرماندار سابق رفسنجان خواست گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد خود را به مردم ارائه دهد.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: امیدوارم عملیاتی شدن گفتمانی که رئیس جمهور اعلام کرد در رفسنجان رقم بخورد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بدنه انقلابی و جوانان انقلابی افزود: رویکردهای جدید را بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب آغاز خواهیم کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار کرد: در راستای عملیاتی کردن محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم، قدم برمی‌داریم و فرماندار و همه مسئولان اعم از بخشداران و رؤسای ادارات این گفتمان در دستور کارشان باشد.

جلالی عنوان کرد: ابتدا گفتمان امامین انقلاب، دوم گفتمان حاج‌قاسم به‌عنوان مکتب سلیمانی و گفتمان دولت رئیسی ذیل این سه گفتمان که همه منبعث شده از گفتمان راه اسلام راستین است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: به پنجره مدیریت جدیدی در کشور گشوده شده و رأیی که مردم دادند رأی به گفتمان عزت و اقتدار در سیاست خارجی بود که بخشی از آن در شانگهای مشاهده کردیم.

وی عنوان کرد: در چهار حوزه برنامه‌ها پیگیری خواهد شد و از فرماندار رفسنجان هم درخواست کردم که مردم گزارش ۱۰۰ روزه حوزه فرمانداری را بشنوند که چه اتفاقاتی ذیل این گفتمان‌ها در رفسنجان رقم می‌خورد.

جلالی تصریح کرد: سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در دستور کار خواهد بود و بعضی پروژه‌ها وبرنامه‌ها نیاز به کار اورژانسی دارد. حوزه دوم مدیران و نیروی انسانی است با شعار با مردم برای مردم و با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه انقلابی حتماً خواهید دید چهره مدیریت استان به تبع آن شهرستان تغییر خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ابراز داشت: اصل اول ما شایسته‌سالاری است؛ رفسنجان با ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد، حتماً باید با استفاده از مراکز صنعتی و طلای سبز شهری در خور شأن رفسنجان ایجاد شود.

جلالی با بیان اینکه وحدت و همدلی مسئولان رفسنجان زبان‌زد است، گفت: در خدمت‌گزاری باید خودمان را به سردار دل‌ها نزدیک کنیم.

کد خبر ۵۳۷۱۴۷۶




فرماندار رفسنجان گزارش ۱۰۰ روزه خود را به مردم ارائه دهد

منبع:مــهر
? فرماندار رفسنجان گزارش ۱۰۰ روزه خود را به مردم ارائه دهد