فرماندار رفسنجان: دانشگاهیان ادامه دهنده راه شهدا هستند

کرمان – فت فتو – فرماندار رفسنجان گفت: امروز دانشگاهیان و جوانان تحصیل کرده الفبای دفاع را تغییر داده اند و به نوعی در مسیر اعتلای ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا هستند. مجید فصیحی هرندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی؛ و گرامیداشت هفته […]

کرمان – فت فتو – فرماندار رفسنجان گفت: امروز دانشگاهیان و جوانان تحصیل کرده الفبای دفاع را تغییر داده اند و به نوعی در مسیر اعتلای ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا هستند.

مجید فصیحی هرندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی؛ و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دانشمندان و محصلان متفکری داریم که با استفاده از علم و دانش آن ها منابع طبیعی و معادن به خوبی استخراج می شود و اقدامات ارزنده ای انجام می دهند که این همان ادامه دادن راه شهدا است.

وی اظهار داشت: بزرگترین کاری که شهدا انجام دادند خدمت به مردم بود، از شهدای نهضت حسینی که در روز عاشورا به نبرد با دشمن رفتند گرفته تا شهدای دوران دفاع مقدس.

فصیحی هرندی بیان کرد: شهدا با خریدن سختی به جان، دل کندن از عزیزان، تحمل سرما و گرما، ایستادن در مقابل هوای نفس، دوری از همسر و فرزندان و والدین، تحمل گرسنگی و تشنگی و دیگر مسائل با آرمان ها و ارزش های دینی و مذهبی و انقلابی دل به نبرد با دشمن زدند و برای دفاع از حقوق مردم جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدا بهترین مرگ را شهادت می دانستند و تا رسیدن به این آرزو تلاش کردند ادامه داد: شهید بادپا یکی از شهدای دفاع از حرم حضرت زینب(س) است که در زمان دوران دفاع مقدس رشادت های بسیاری از خود نشان داد.

وی ادامه داد: او آنقدر تشنه شهادت بود که بعد از جنگ تحمیلی، در زمان دفاع از حرم حضرت زینب (س) از شهید حاج قاسم می خواهد که اجازه حضور در سوریه و دفاع از حرم بدهد و او به آرزویش می رسد و هنوز هم پیکر پاکش به ایران برنگشته است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: انسان هایی که برای دین و کشور جان می دهند و به شهادت می رسند بسیار ارزشمند هستند و حق پرستی، کمک و خدمت به خلق خدا، تضییع نکردن حق دیگران به خاطر مادیات، مهربانی و همدلی کردن و نپرداختن به مسایل بی اهمیت از ویژگیهای شهدا است که با حرکت درمسیر تعالی، به جایگاه رفیع و خاص شهادت رسیدند.

فصیحی هرندی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با دست خالی و امکانات کم از جان مایه گذاشتند و برای رسیدن به هدف شان که دفاع از حق مردم، خاک ایران، ارزش های اسلامی بود بدن خود را پل قرار می دادند تا دیگر رزمندگان عبور و با دشمن پیکار کنند.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




فرماندار رفسنجان: دانشگاهیان ادامه دهنده راه شهدا هستند

منبع:ایرنـا
? فرماندار رفسنجان: دانشگاهیان ادامه دهنده راه شهدا هستند