فرماندار جدید شهرستان انار معارفه شد

فت فتو/کرمان آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان انار پیش از ظهر امروز ۲۱ خرداد در تالار شهر انار برگزار شد. به گزارش فت فتو، در این مراسم جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فلاحی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند. فرماندار جدید انار در این […]

فت فتو/کرمان آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان انار پیش از ظهر امروز ۲۱ خرداد در تالار شهر انار برگزار شد.

به گزارش فت فتو، در این مراسم جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فلاحی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.

فرماندار جدید انار در این مراسم اظهار کرد: حوزه کاری فرمانداری بسیار گسترده و حالت صفر و صدی دارد و می تواند هم روزمره باشد و هم می توان کارهای ماندگاری انجام داد.

صالحی افزود: لازمه این کار ابزار آن است و ابزار آن کار را باید داشته باشیم. باید رد این مسیر از همه ظرفیت های شهرستان بهره گرفت.

به گزارش فت فتو، در این مراسم از خدمات علی زهرودی فرماندار سابق تقدیر و محسن صالحی به سمت فرماندار جدید شهرستان انار معرفی شد.

بنا به این گزارش، محسن صالحی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی است. وی در اردیبهشت ۱۳۸۸بعنوان بخشدار مستقل شروع به فعالیت کرد  و مهمترین هدف خود را ارتقا انار به شهرستان اعلام کرد و ضمنا با اتمام ساختمان نیمه کاره بخشداری و افتتاح بانک مسکن و پیگیری و اتمام دو بانده شدن جاده های منتهی به انار و تشکیل سه تعاونی مسکن مهر و اعطای بیشتر از هزار فقره وام مسکن ۴درصد ۱۲ساله به فعالیت خود ادامه داد و با همکاری امام جمعه و شورای شهر وقت سر انجام در ۱۷خرداد ۸۸بعنوان اولین سرپرست فرمانداری انار منصوب شد و در مدت ۹ماه چندین اداره شامل دامپزشکی و آبیاری فرماندهی انتظامی و… را با تامین مکانهایی جهت استقرار ادارات ایجاد نمود و در دوره فرمانداران بعدی به لحاظ در خواست ایشان در منصب معاونت سیاسی اجتماعی نسبت به صیانت از حقوق مردم و خصوصا آبهای زیرزمینی و تداوم استقرار واحدهای صنعتی و ادارات باقیمانده اقدام نمود.

وی در شهریور سال ۱۳۹۳به آموزش و پرورش بازگشت و به تدریس در دبیرستانهای دخترانه و پسرانه پرداخت و با روی کار آمدن دولت عدالت محور آیت‌الله رییسی دعوت به‌کار شد و قرار است فرماندار بعدی انار باشد.

انتهای پیام




فرماندار جدید شهرستان انار معارفه شد

منبع: ایـسنا
? فرماندار جدید شهرستان انار معارفه شد