فرمانداران پیگیر سیاست‌های افزایش ساخت مسکن و اشتغالزایی باشند 

فت فتو/کرمان استاندار کرمان به رویکردهای دولت، سرفصل‌های مهم کاری استان و فرمانداران اشاره داشت و گفت: اولین مسئله مسکن است که شعار محوری رئیس جمهور هم بوده، لذا سهم هر شهرستان از احداث مسکن در برنامه چهار ساله دولت استخراج می‌شود و فرمانداران باید جلسات شورای مسکن را منظم برگزار و زمینه را برای […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان به رویکردهای دولت، سرفصل‌های مهم کاری استان و فرمانداران اشاره داشت و گفت: اولین مسئله مسکن است که شعار محوری رئیس جمهور هم بوده، لذا سهم هر شهرستان از احداث مسکن در برنامه چهار ساله دولت استخراج می‌شود و فرمانداران باید جلسات شورای مسکن را منظم برگزار و زمینه را برای تحقق جهش مسکن فراهم آورند. 

علی زینی‌وند ظهر امروز ۲۵ اسفندماه در نشست پایان سال فرمانداران و بخشداران (حضوری و ویدئوکنفرانس) استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید ابراز امیدواری کرد به واسطه این تقارن، سالی پر خیر و برکت برای مردم ایران در حوزه‌های مختلف معیشتی، گشایش‌های اقتصادی، عزت و سربلندی ایران باشد.

وی یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی و در راس آنها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز گرامی‌داشت و با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در فراز و فرودهای متعدد توانستند این انقلاب عظیم را مدیریت کنند و به پیش ببرند و برای همه دولتمردان نیز آرزوی توفیق داریم. 

استاندار کرمان گفت: کرونا در سال‌های گذشته، کارها را احاطه کرد اما با همراهی مردم و حضور موثر دستگاه‌ها توانستیم استان را به خوبی مدیریت کنیم و در ادوار مختلف باری بر دوش دولت تحمیل نکردیم و اداره استان انجام شد. 

وی به برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین انتخابات‌ها را در کشور برگزار کردیم و آن نقش حرفه‌ای و حاکمیتی را شاهد بودیم. 

زینی‌وند تصریح کرد: هر اندازه مسئولان حاکمیتی در انتخابات قدرتمند، شفاف و مردمی عمل کنند، آثار آن تا سال‌ها باقی می‌ماند و تاکید جدی به فرمانداران داریم که ساز و کارها و زیرساخت انتخابات را در طول سال فراهم کنند.

استاندار کرمان گفت: فرمانداران نماد حاکمیت هستند و باید به همه گروه‌ها توجه و هماهنگ با سیاست‌های دولت عمل کنند. 

استاندار کرمان افزود: مسئولان نماینده نظام جمهوری اسلامی هستند و نماینده گروه و جناح خاص نیستیم و لذا در فرمانداری و استانداری و بخشداری باید رفتارمان شباهت با راس دولت داشته باشد. 

وی به بحران سیل در استان نیز اشاره کرد و اظهار کرد: استان یک ماه درگیر سیل بی‌سابقه بود و از مدیریت آبرومندانه سیل در استان از فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران و دهیاران و رسانه ها قدردانی می‌کنیم.  

زینی‌وند بر بسیج دستگاه‌ها برای فراهم آوردن زمین، زیرساخت‌ها و غیره تاکید کرد و گفت: عملکرد فرمانداران در این مسئله مورد توجه است. 

استاندار کرمان از برآوردها برای حجم بالای مسافران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مسائل ترافیکی، اقامتگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها توسط فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌ها و ادارات صورت گیرد تا ایام نوروز امسال با غافلگیری مواجه نشویم. 

زینی‌وند دومین اولویت فرمانداران را مسئله تنظیم بازار عنوان و به فرمانداران تاکید کرد تا با تشکیل منظم ستاد تنظیم بازار و گشت‌ها و بازرسی‌ها مستمر، برای سال جدید و ذخیره کالاهای استراتژیک آمادگی کامل داشته باشند. 

استاندار کرمان با اشاره به میزبانی پایلوت استان از ‌گروه‌های جهادی گفت: این گروه‌ها به صورت ویژه در جنوب و شرق استان طی ایام نوروز حضور دارند و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نهایت حمایت و همکاری را در اسکان، خودرو و دیگر موارد با آنها داشته باشند. 

انتهای پیام




فرمانداران پیگیر سیاست‌های افزایش ساخت مسکن و اشتغالزایی باشند 

منبع: ایـسنا
? فرمانداران پیگیر سیاست‌های افزایش ساخت مسکن و اشتغالزایی باشند