فرصت خدمتگزاری امروز، نتیجه جانفشانی شهداست/ مسئولان قدردان باشند

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: مسئولان باید همواره سپاسگزار دلاوری های رزمندگان باشند چرا که اگر امروز صندلی خدمتی در سایه امنیت و آرامش فراهم شده، نتیجه جان فشانی شهداء است. محمد برزنگ امروز ۲۲ اسفندماه در حاشیه غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای بم به مناسبت روز بزرگداشت شهداء اظهار کرد: روز ۲۲ اسفند […]

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: مسئولان باید همواره سپاسگزار دلاوری های رزمندگان باشند چرا که اگر امروز صندلی خدمتی در سایه امنیت و آرامش فراهم شده، نتیجه جان فشانی شهداء است.

محمد برزنگ امروز ۲۲ اسفندماه در حاشیه غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای بم به مناسبت روز بزرگداشت شهداء اظهار کرد: روز ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید است و به منظور پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره و بیان کرد: متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک دستگاه خاص نیست و همه باید خود را ملزم به انجام این وظیفه بدانند.

برزنگ به پیشرفت‌های حاصل شده در کشور اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های کشور به برکت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاصل شده و فعالیت بیشتر در این زمینه برکات فراوانی را نصیب ایران اسلامی خواهد کرد.

فرماندار بم کرد: شهرستان بم به خود می بالد که فرزندانی در آن پرورش یافته اند که در دوران سختی و عداوت ها، عزت آفرین شده و توانستند با تحمل زخم ها و اسارت، هم چنان صلابت ایران اسلامی را فریاد کنند.

وی تصریح کرد: شهیدان درس‌های بزرگی به نسل امروز ما می آموزند و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

فرماندار بم با تاکید بر اینکه آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت جانبازان و آزادگان و شهدای سرافراز است، اظهار کرد: مسئولان باید همواره سپاسگزار دلاوری های رزمندگان باشند چرا که اگر امروز صندلی خدمتی در سایه امنیت و آرامش فراهم شده، نتیجه جان فشانی شهداء است.

به گزارش فت فتو، فرماندار و امام جمعه بم امروز همچنین با خانواده شهیدان غلامرضا افشاری، محمد دریجانی و جانباز عباس خلیلی دیدار کردند.

انتهای پیام




فرصت خدمتگزاری امروز، نتیجه جانفشانی شهداست/ مسئولان قدردان باشند

منبع: ایـسنا
? فرصت خدمتگزاری امروز، نتیجه جانفشانی شهداست/ مسئولان قدردان باشند