فرشید باقری: امیدوارم اشتباهات داور عمدی نبوده باشد

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با حمایت از ساکت الهامی گفت: اگر شرایط درست شود کیفیت فنی تیم ما خوب است و در نیم فصل دوم کارهای بزرگی انجام می‌دهیم. به گزارش نذیر کرمان، فرشید باقری بازیکن تیم مس رفسنجان پس از تساوی خانگی یک بر یک این تیم مقابل پرسپولیس، در جمع خبرنگاران گفت: […]

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با حمایت از ساکت الهامی گفت: اگر شرایط درست شود کیفیت فنی تیم ما خوب است و در نیم فصل دوم کارهای بزرگی انجام می‌دهیم.

به گزارش نذیر کرمان، فرشید باقری بازیکن تیم مس رفسنجان پس از تساوی خانگی یک بر یک این تیم مقابل پرسپولیس، در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که کیفیت مس رفسنجان امروز مشخص شد و همه کیفیت خوب تیم ما را دیدند. دیدند که جایگاه ما اینجای جدول نیست. متاسفانه امسال خیلی زیاد بدشانسی داخل بازی داشتیم و تا حد زیادی هم مشکلات باشگاه و مشکلات داوری به ما ضربه زده است.

او ادامه داد: در این بازی هم دو سوت واقعا اشتباه به ضرر رفسنجان زده شد. همیشه می‌گویم که امیدوارم غیر عمد باشد. واقعا دو اشتباه خیلی بد داشتند که مستقیما روی نتیجه بازی تاثیر داشت. در دو بازی قبل هم همین مشکلات وجود داشت.

هافبک تیم مس رفسنجان درباره مشاجره لفظی خود با سجاد شهباززاده و میثم تیموری دو بازیکن دیگر مس رفسنجان نیز گفت: در ضربان بالا همه فوتبالی‌ها می‌دانند که کنترل کردن ذهن خیلی سخت است. امروز خیلی به من فشار آمده بود و در صحنه آخر بازی هم من به سجاد گفتم که وقتی اوت را برای او پرتاب کردم توپ را در کناره‌های زمین نگه دارد ولی او چرخید و توپ لو رفت. شاید شرایط بازی آنطور بود که باید می‌چرخید اما بهتر بود کمی با من مدارا می‌کرد چون دید که من خیلی تحت فشار هستم.

او درباره عملکرد خوب شیمبا مهاجم برزیلی تیم مس رفسنجان در دیدار مقابل پرسپولیس نیز گفت: شیمبا به قدری خوب زندگی‌ می‌کند که حتی برای من که الان دیگر سن و سالی هم از من گذشته یک الگو به شمار می‌رود. او نشان می‌دهد اگر خوب زندگی کنیم تا سنین بالا و ۴۰ سالگی هم می‌شود در سطح خوبی بازی کرد. امیدوارم خارجی‌هایی مثل شیمبا که از نظر فنی و اخلاقی بسیار بازیکن خوبی است، در لیگ ما زیاد شوند.

باقری درباره شرایط ساکت الهامی در مس رفسنجان نیز گفت: فکر می‌کنم که ساکت الهامی در بدترین سال مس رفسنجان به این تیم آمده است. شما اگر بازی‌های ما را دنبال کنید می‌بیند که در خیلی از بازی‌ها که با اختلاف باخته‌ایم، موقعیت‌های بسیار زیادی داشته‌ایم که توپ‌های ما گل نشده‌اند و می‌شد ببریم.

او تصریح کرد: کیفیت فنی ساکت را همه می‌شناسند اما وضعیت این روزهای مس رفسنجان نسبت به سال‌های قبل خوب نیست و مشکلات زیادی داریم. متاسفانه تمرکز نداشته‌ایم و این موضوع در همه زمینه‌ها است. نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنم که اگر شرایط بهتر شود در نیم فصل دوم جایگاه خوبی کسب کنیم. 

باقری در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او ساکت الهامی در این تیم می‌ماند، توضیح داد: این سوال را باید پورمحمدی جواب دهد اما از نظر من فنی‌تر از ساکت الهامی را مس رفسنجان نمی‌تواند برای خود پیدا کند و در این بازی کیفیت فنی تیم ما برای همه مشخص شد. اگر شرایط را مدیریت کنند در نیم فصل دوم کارهای بزرگی می‌کنیم.

انتهای پیام




فرشید باقری: امیدوارم اشتباهات داور عمدی نبوده باشد

منبع: ایـسنا
? فرشید باقری: امیدوارم اشتباهات داور عمدی نبوده باشد