فرزندان کرمان فداکاری های زیادی در جنوبشرق کردند اما گمنام هستند

فت فتو/کرمان فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: بچه های استان کرمان فداکاری های زیادی در جنوبشرق کردند اما ناشناخته و گمنام هستند. سردار محمد مارانی شامگاه ۱۰ مهرماه در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان، در مسجد قائم(عج) کرمان اظهار کرد: ما شهدای بزرگی […]

فت فتو/کرمان فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: بچه های استان کرمان فداکاری های زیادی در جنوبشرق کردند اما ناشناخته و گمنام هستند.

سردار محمد مارانی شامگاه ۱۰ مهرماه در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان، در مسجد قائم(عج) کرمان اظهار کرد: ما شهدای بزرگی در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم تقدیم کردیم و بچه های استان کرمان فداکاری های زیادی در جنوبشرق کردند اما ناشناخته و گمنام هستند.

وی یکی از این شهدا را سیدحمیدرضا هاشمی دانست و با برشمردن ویژگی های شخصیتی ایشان از جمله پاکی، صداقت، معنویت و اخلاص افزود: روحیه شهادت طلبی بی نظیری داشت و من عطر معنویت بچه های اطلاعات عملیات جنگ را از او استشمام می کردم.

مارانی تصریح کرد: شهید هاشمی اشراف اطلاعاتی خوبی نسبت به گروه های تکفیری و تروریستی داشت و تروریست ها اگر او را هدف گرفتند،تاثیر شهید ما را می دانستند و او را می شناختند.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه از شهید هاشمی درخواست کرده بودند مسئولیتی در تهران داشته باشد اما گفته بود در جنوبشرق زحمت کشیدم و می خواهم مزد زحماتم را بگیرم، افزود: شهید هاشمی ولع و علاقه برای شهادت داشت.

وی خطاب به حاضران در مراسم وداع شهید هاشمی بیان کرد: این وداع شما مرا به یاد وداع همرزمانم در کربلای ۵ انداخت؛ یکی دو شب قبل از عملیات ها رسم بود حاج قاسم بچه ها را جمع می کرد و آنها ماموریت خود را توضیح می دادند بعد نوحه و روضه و بچه ها از هم خداحافظی و یکدیگر را در بغل می گرفتند و قول می دادند همدیگر را شفاعت کنند.

مارانی در ادامه گفت: نیم ساعت قبل از شهادت سیدحمیدرضا هاشمی با او تماس گرفتم؛ گفت اوضاع خراب و خیلی بهم ریخته است؛ من می روم در صحنه و از صحنه با شما تماس می گیرم که حدود ۴۵ دقیقه بعد یکی از بچه ها گفت برای سیدحمید دعا کنید.

وی با بیان اینکه شهید هاشمی در مواجهه با افرادی که با نظام زاویه می گرفتند؛ مواضع نظام را محکم بیان می کرد؛ افزود: با وجود سن کم اما اهل تدبیر و برنامه بود.

در این مراسم از سوی دکتر رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و از دوستان شهید هاشمی اعلام شد: مدرسه ۱۲ کلاسه در حال ساخت رابر به نام این شهید عزیز افتتاح می شود.

انتهای پیام




فرزندان کرمان فداکاری های زیادی در جنوبشرق کردند اما گمنام هستند

منبع: ایـسنا
? فرزندان کرمان فداکاری های زیادی در جنوبشرق کردند اما گمنام هستند