فردا آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین ‌اجتماعی

نذیر کرمان/کرمان سازمان تأمین‌ اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، ۴۹۰۲ نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در ۳۱ استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد. اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با هدف تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز تابعه، افراد واجد شرایط را […]

نذیر کرمان/کرمان سازمان تأمین‌ اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، ۴۹۰۲ نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در ۳۱ استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد.

اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با هدف تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز تابعه، افراد واجد شرایط را در چارچوب ضابطه نظام جذب و استخدام از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و سایر مراحل مربوط به‌صورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند طبق شرایط تعیین‌شده به وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

ثبت‌ نام به‌صورت اینترنتی از ۲۶ بهمن ماه آغاز شده است و تا فردا (ششم اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، اطلاعات تکمیلی درباره این آزمون و دفترچه راهنما و منابع آزمون در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین ‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان است.

انتهای پیام




فردا آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین ‌اجتماعی

منبع: ایـسنا
? فردا آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین ‌اجتماعی