فرآیند پشتیبان گیری فوری با دستگاه جدید

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری نذیر کرمان؛ تلفن های هوشمند می توانند از قبل به ابر یا به درایوهای فلش پشتیبان گیری شوند. ذخیره سازی ابری نیاز به دسترسی به اینترنت و پرداخت هزینه های ماهانه دارد ، با این حال ، به علاوه خطر همیشه موجود نقض داده ها وجود دارد. علاوه […]

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری نذیر کرمان؛ تلفن های هوشمند می توانند از قبل به ابر یا به درایوهای فلش پشتیبان گیری شوند. ذخیره سازی ابری نیاز به دسترسی به اینترنت و پرداخت هزینه های ماهانه دارد ، با این حال ، به علاوه خطر همیشه موجود نقض داده ها وجود دارد. علاوه بر این ، افرادی که از تکنولوژی آگاه نیستند ممکن است مطمئن نباشند که چه زمانی و اگر این نسخه های پشتیبان تهیه شده باشند.

فلش درایو ها قطعا یک جایگزین عملی تر ارائه می دهند ، اما فرآیند پشتیبان گیری هنوز هم می تواند برای برخی افراد کمی دردسرساز باشد، به علاوه ظرفیت حافظه درایو نمی تواند افزایش یابد.

اینجاست که Photo Cube PD+ وارد عمل می شود. این دستگاه کامپکت که توسط شرکت الکترونیک هنگ کنگ PhotoFast ساخته شده است ، مستقیما به پورت USB-C گوشی آیفون یا اندروید متصل می شود و به طور خودکار یک برنامه همراه را برای انجام پشتیبان گیری از مخاطبین ، تقویم ، عکس ها، فیلم ها ، اسناد و فایل های موسیقی تلفن فعال می کند.

مکعب عکس تمام این داده ها را در یک کارت microSD قابل تعویض که توسط کاربر عرضه می شود تا ۲ ترابایت ظرفیت ذخیره می کند. چندین تلفن و یا تبلت را می توان به یک کارت واحد پشتیبان گیری کرد که محتوای هر دستگاه در یک پوشه جداگانه ذخیره می شود.

فرآیند پشتیبان گیری فوری با دستگاه جدید

به عنوان یک گزینه اضافی ، تلفن می تواند در حالی که یک نسخه پشتیبان در حال انجام است شارژ شود. این کار به سادگی با وصل کردن مکعب عکس به یک خروجی الکتریکی و سپس وصل کردن تلفن به مکعب عکس از طریق یک سیم انجام می شود. اگر از سیم آداپتور صحیح استفاده شود ، این تنظیمات به PhotoCube اجازه می دهد تا نسخه پشتیبان را در تلفن هایی که پورت USB-C ندارند ، انجام دهد.

انتهای پیام/




فرآیند پشتیبان گیری فوری با دستگاه جدید

منبع: بــرنا
? فرآیند پشتیبان گیری فوری با دستگاه جدید