فدراسیون جهانی اسنوکر از داور رفسنجانی برای همکاری دعوت کرد

فت فتو/کرمان فدراسیون جهانی اسنوکر از حسن اسماعیل زاده داور بیلیارد رفسنجانی جهت قضاوت در مسابقات آسیایی و جهانی دعوت کرد. «منصور مقدم» رییس کمیته داوران فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اعلام این خبر افزود: مسابقات اسنوکرibsf قرار است از ۱۱ لغایت ۲۰ سپتامبر در کشور قطر برگزار شود. به گزارش فت فتو و […]

فت فتو/کرمان فدراسیون جهانی اسنوکر از حسن اسماعیل زاده داور بیلیارد رفسنجانی جهت قضاوت در مسابقات آسیایی و جهانی دعوت کرد.

«منصور مقدم» رییس کمیته داوران فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اعلام این خبر افزود: مسابقات اسنوکرibsf قرار است از ۱۱ لغایت ۲۰ سپتامبر در کشور قطر برگزار شود.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، وی اظهار کرد: این دعوت در شرایطی ارسال شده که طی هفته گذشته اسماعیل زاده به مناسبت یکم سپتامبر روز جهانی داور از سوی رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس به عنوان نماینده داوران بین المللی بیلیارد ایران مورد تقدیر قرار گرفته است.

مقدم تصریح کرد: اسماعیل زاده همچنین در روز ۱۱ شهریورماه جاری با حکم عباس ارجمند کرمانی رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان کرمان به سمت مسئول کمیته داوران استان منصوب شد.

انتهای پیام




فدراسیون جهانی اسنوکر از داور رفسنجانی برای همکاری دعوت کرد

منبع:ایـسنا
? فدراسیون جهانی اسنوکر از داور رفسنجانی برای همکاری دعوت کرد