فداکاری شهید الداغی نمونه بارز ایفای نقش بهنگام جوان مومن و انقلابی است

امام جمعه جازموریان گفت: فداکاری شهید الداغی یک نمونه بارز از انجام تکلیف و ایفای نقش بهنگام جوان مومن و انقلابی است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، شامگاه ۸ اردیبهشت ماه، حادثه ای تلخ، یک خانواده و یک شهر را عزادار کرد. آن طور که فیلم دوربین های مداربسته نشان می دهد در […]

امام جمعه جازموریان گفت: فداکاری شهید الداغی یک نمونه بارز از انجام تکلیف و ایفای نقش بهنگام جوان مومن و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، شامگاه ۸ اردیبهشت ماه، حادثه ای تلخ، یک خانواده و یک شهر را عزادار کرد. آن طور که فیلم دوربین های مداربسته نشان می دهد در پی مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای نجات این دو دختر جوان وارد صحنه می‌شود. او در حالی که سلاح سرد اراذل و اوباش در خیابان را می بیند اما در دفاع از ناموس مردم وارد عمل می شود و در حمله این دو شرور، جان خود را از دست می‌دهد. این اتفاق دردناک در حالی است که کاربران فضای مجازی به شهید لقب «خوش غیرت» دادند و با خانواده شهید غیرت در دیار سربداران ابراز همدردی کردند.

 
 
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان با اشاره به بروز اتفاقاتی همچون جنایت سبزوار، گفت:  به خاطر عدم توجه مردم به مسائل مهم جامعه همچون حجاب و رعایت نکردن آنهاست که زمینه ی همچنین اتفاقاتی را فراهم می‌کند.
 
 وی ادامه داد: عدم قاطعیت قانون و عدم بازدارندگی قوانین موجود در به وجود آمدن همچون اتفاقاتی تاثیر فراوانی دارند.
 
امام جمعه جازموریان با بیان اينکه یکی از نهاد‌های که نقش موثری در این اتفاقات دارد خانواده است، تصریح کرد: متاسفانه در اتفاقات اخیر تنها چیزی که به صورت جدی در خانواده مشاهده نمی‌شود حاکم نبودن سبک زندگی اسلامی ایران است، که بر مبنای تربیت اسلامی مدیریت و کنترل در چارچوب های تربیت اسلامی است.
 
وی اظهار کرد: فداکاری شهید الداغی یک نمونه بارز از انجام تکلیف و ایفای نقش بهنگام جوان مومن و انقلابی است که در این وضعیت آشفته‌ی اجتماعی و بی‌تفاوتی بودن جامعه به اصول به دنبال حاکم شدن روح غیرت و تجلی مردانگی در جامعه هستند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی با اشاره به اینکه قوانین موجود با توجه به خلاء‌های فراوانی که دارند به صورت تام و کامل بازدانده نمی‌باشند،خاطر نشان کرد: قوانین جدید نیازمند تدوین و اجرای آن‌ها توسط نهاد و ارگان‌های متولی است و همچنین ابلاغ قوانین بازدارنده می‌تواند مهمترین راه جلوگیری از چنین اتفاقاتی باشد.
 
وی افزود: نقش رسانه ملی و فضای مجازی به عنوان نهاد متولی افکار جامعه و جوانان بسیار مهم است که می تواند به این امر کمک شایانی بکند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اينکه اغتشاشات سال گذشته متاسفانه بستر سازی بی قانون و عدم توجه به خطوط قرمز اسلام را برای قانون شکنان و دشمن تا حد زیادی مهیا کرده است، گفت: مهمترین عامل پایان شهادت شهید الداغی و شهید دیانت شهید آیت الله سلیمانی و شهید امنیت شهید شهرکی اتحاد و مطالبه گری مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در کنار برخورد قاطع با بستر سازان چنین اتفاقاتی خواهد بود.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




فداکاری شهید الداغی نمونه بارز ایفای نقش بهنگام جوان مومن و انقلابی است

منبع:آرمـان
? فداکاری شهید الداغی نمونه بارز ایفای نقش بهنگام جوان مومن و انقلابی است