فتنه ۱۴۰۱، فتنه روایت ها و دروغ هاست/ لازمه موفقیت در جهاد تبیین چیست؟

فت فتو/کرمان جانشین بسیج دانشجوئی کشور با اشاره به اینکه جهاد تبیین، حکم است، افزود: اگر می خواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم. تاریخ انقلاب سلامی، بلکه باید انقلاب مشروطه، تاریخ غرب و رنسانس بدانیم. علیرضا کیخا صبح امروز سوم آذرماه در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان در محل گلزار شهدای […]

فت فتو/کرمان جانشین بسیج دانشجوئی کشور با اشاره به اینکه جهاد تبیین، حکم است، افزود: اگر می خواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم. تاریخ انقلاب سلامی، بلکه باید انقلاب مشروطه، تاریخ غرب و رنسانس بدانیم.

علیرضا کیخا صبح امروز سوم آذرماه در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان در محل گلزار شهدای کرمان به مناسبت هفته بسیج با اشاره به زمان حاکمیت ابرقدرت های شرق و غرب اظهار کرد: تئوری وابستگی ملت ها را مجبور می کند که وابسته به ابرقدرت ها باشند و به ملت ها قبولانده اند که اگر می خواهید زندگی کنید باید وابسته به ما باشید و برای این تئوری سال ها تولید دانش، علم و تکنولوژی شد و حتی اکنون در دانشگاه ها تدریس می شود و برای این تئوری تاریخ سازی کردند.

وی افزود: تمام ملت ها وابسته به دو قدرت شرق و غرب شدند و ابرقدرت به معنای واقعی کلما امریکا و شوروی بودند اما امروز دانشجویان ما می گویند زیر بیرق وابستگی نیستیم.

کیخا در ادامه با اشاره به رشادت ها و خدمات شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم باید در کربلای پنج، نهر جاسم، بدر، خیبر و … شهید می شد اما ماند تا پیام شهداء را به ما منتقل کند و مدافع حرم شد و امروز آمده ایم از دانشجویان برای دفاع از حرم ثبت نام کنیم.

جانشین بسیج دانشجوئی کشور گفت: امام خمینی(ره) ۴۳ سال قبل با فهم دقیق از تاثیر تئوری وابستگی بر ملت های دنیا گفت می خواهیم حکومتی تشکیل بدهیم که اولین گام آن استقلال است؛ بدون استقلال و استراتژی عدم وابستگی امکان تحقق آزادی وجود ندارد.

وی افزود: کسانی که امروز شعار توخالی زن، زندگی و آزادی را مطرح می کنند اگر کمی تفکر کنند ریشه این شعار در وابستگی است و اگر قرار باشد محقق شود چیزی جز اسارت نیست، این شعار را در خیابان و دانشگاه سر نمی دادند؛ با تعریف آقایان، این شعار عین اسارات و وابستگی است.

کیخا با تاکید بر لزوم خواندن تاریخ عنوان کرد: ما ۴۳ سال قبل حیثیت و ناموس ۵۰۰ ساله غرب را نابود کردیم.

وی تصریح کرد: نظریه پرداز غربی می گوید ملت ها را باید با ابزار رسانه در اختیار بگیریم و اینگونه می توانیم امپراتور دنیا بشویم و امام زیر نظام کدخدا رعیتی در دنیا و در کشور زد.

جانشین بسیج دانشجوئی کشور گفت: در نظام کدخدا رعیتی ناخودآگاه ملت ها تحقیر می شوند. کشوری که کاپیتولاسیون می نویسد باور دارد نژاد برتر نژاد آنگلوساکسن است و همه باید زیر بیرق نظام لیبرال دموکراسی باشند که در چنین نظامی هواپیمای مسافربری ما را می زنند و به خلبان آن مدال می دهند و باور آنها این است و امام این جریان را زد.

وی اظهار کرد: در نظریه امام(ره) اگر قرار باشد نظامی شکل بگیرد با وابستگی به غرب و شرق امکان ندارد و این نظام(جمهوری اسلامی) فقط برای شیعیان نبود. خطاست که بگوییم حکومت شیعی است و این حکومت حتی برای دفاع از مسلمانان عالم شکل نگرفت.

کیخا با اشاره به اینکه جهاد تبیین، حکم است، افزود: اگر می خواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم. تاریخ انقلاب سلامی، بلکه باید انقلاب مشروطه، تاریخ غرب و رنسانس بدانیم.

وی تصریح کرد: این واقعیت که امکان دارد مسئولی ناکارآمد باشد و نیروی امنیتی خطا بکند، فرع و نظام اسلامی اصل داستان است و در این مسیر جنگ تحمیلی، فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و فتنه ۱۴۰۱ در مقابل ماست و با نگاه به قله وقتی فتنه ۱۴۰۱، فتنه روایت ها و دروغ ها اتفاق می افتد باید ایمان بیاوریم که مسیر درست است و وقتی فتنه نباشد باید شک کنیم و برای جهاد تبیین باید انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم.

جانشین بسیج دانشجوئی کشور در ادامه با بیان اینکه حاج قاسم معجزه انقلاب اسلامی بود و با اشاره به حضور زائران در گلزار شهدای کرمان و مرقد حاج قاسم عنوان کرد: این طبیعی نیست؛ ما آمده ایم با حاج قاسم عهد ببندیم.

وی اظهار کرد: اگر قرار بود جمهوری اسلامی تمام شود و شکست بخورد زمانی که ۴۰ نفر در جزایر مجنون ایستاده بودند و امام پیام داد حفظ جزایر مجنون حفظ نظام است، باید شکست می خوردیم اما ۴۰ نفر ماندند و عراقی ها گفتند بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گلوله بر سر جوانان ایرانی ریختیم اما ایستادند.

کیخا گفت: اگر قرار بود جمهوری اسلامی شکست بخورد سال ۸۸ یک میلیون نفر از میدان انقلاب تا آزادی تهران تجمع کردند، اما انقلاب محکم ایستاد و امروز که در شلوغ ترین روز در کل دانشگاه های کشور در چهلم مهسا امینی حدود ۱۸ هزار نفر تجمع کردند از بین ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو و ۲۵۰۰ واحد دانشگاهی.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته که فراخوان دادند در کل کشور ۴۰۰ نفر دانشجو جمع شدند، افزود: این ها عددی نیستند و فقط می خواهند شوی رسانه ای ایجاد کنند.

جانشین بسیج دانشجوئی کشور با اشاره به جو رسانه ای ایجاد شده علیه تیم ملی فوتبال گفت: در اوج بدبختی و رذالت کشوری را تشویق کردند که در طول قرن ها جنایت کرده و هندوستان را اشغال کرد.

وی تصریح کرد: اینها امروز ادعای حقوق بشر می کنند که جنایتکاران و کودک کشان تاریخ هستند و جمهوری اسلامی را متهم می کنند.

کیخا با اشاره به اینکه جنگ امروز سنگین ترین جنگ است زیرا جنگ روایت هاست، خطاب به دانشجویان گفت: حاج قاسم فرمود جمهوری اسلامی حرم است. بیاییم با افتخار بگوییم تو برای دفاع از این حرم تکه تکه شدی و ما می خواهیم مثل تو این مسیر را جلو برویم و مدافع حرمی به عظمت جمهوری اسلامی باشیم، با جهاد تبیین.

وی تصریح کرد: میدان بازی شما، کلاس و فضای دانشگاه و خوابگاه است که باید علم، دانش و بصیرت خود را افزایش بدهید و با روایت و تبیین درست، دفاع کنید.

انتهای پیام




فتنه ۱۴۰۱، فتنه روایت ها و دروغ هاست/ لازمه موفقیت در جهاد تبیین چیست؟

منبع: ایـسنا
? فتنه ۱۴۰۱، فتنه روایت ها و دروغ هاست/ لازمه موفقیت در جهاد تبیین چیست؟