فتنه سال ۸۸ از پیش تعیین شده بود

امام جمعه شهرستان فاریاب: فتنه سال ۸۸ از پیش تعیین شده بود و فتنه‌گران قبل از اتمام انتخابات مردم را به کف خیابان فراخواندند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان فاریاب صبح امروز با حضور پرشور در گلزار شهدای گمنام سال‌ روز حماسه نهم دی‌ماه را گرامی داشته […]

امام جمعه شهرستان فاریاب: فتنه سال ۸۸ از پیش تعیین شده بود و فتنه‌گران قبل از اتمام انتخابات مردم را به کف خیابان فراخواندند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان فاریاب صبح امروز با حضور پرشور در گلزار شهدای گمنام سال‌ روز حماسه نهم دی‌ماه را گرامی داشته و با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهداء تجدید بیعت کردند.

 
عباس گروهی امام جمعه فاریاب گفت: روز ۹ دی یادآور روزی است که یک جریان‌ خودجوش و پرشور در سراسر کشور به میدان آمدند و با ولایت تجدید بیعت کردند، این نشان از بصیرت و آگاهی بالای مردم داردفتنه سال ۸۸ از پیش تعیین شده بود و فتنه‌گران قبل از اتمام انتخابات مردم را به کف خیابان فراخواندند.
 
وی افزود: روز ۹دی روز بصیرت افزایی است روزی است که مردم طی یک جریان خودجوش و مردمی به میدان می‌آیند تا با رهبرخود بیعت کنند و نیاز به این که کسی آن‌ها را تشویق کند، ندارند.
 
امام جمعه فاریاب اذعان کرد: مردم ولایی ما با بصیرت هستند و روز ۹دی مردم در سراسر کشور خودشان خودجوش می‌آیند، و ثابت می‌کنند که دیگر زمان آن که از بی بصیرتی ضربه بخورند گذشته است.
 
 
حجت‌الاسلام گروهی افزود: وقتی انسان اهل بصیرت باشد ندیده بهشت را می‌خرد، در سال ۸۸ فتنه به وجود آمده نتیجه‌اش بی‌بصیرتی بود قرآن بیش از ۳۰بار به فتنه اشاره می‌کند.
 
وی اذعان کرد: اکنون مردم باتفکر، ثابت کردند که ولایت‌مدار هستند، نظام و مردم با انسجام ملی جلوی فتنه‌ها را می‌گیرند.
 
حجت‌الاسلام‌گروهی‌ تأکید کرد: ما باید فتنه ۸۸ را تبیین کنیم، بگوییم فتنه‌گران که بودند نسل جدید باید بدانند، فتنه ۸۸ چه بود، ۹ دی‌ماه پیام بصیرت، ولایت، روحیه شهادت‌طلبی است. 
 
وی عنوان کرد: ۹ دی‌ماه حرکتی برخواسته از بصیرت مردمی است و یک انقلاب واقعی رخ داد و یک جمعیتی به خیابان آمد و بساط فتنه را جمع کردند.

انتهای خبر/م

منبع خبر: فاریاب خبر




فتنه سال ۸۸ از پیش تعیین شده بود

منبع:آرمـان
? فتنه سال ۸۸ از پیش تعیین شده بود