غیرت شهید سلیمانی الگوی همه باشد

کرمان- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: غیرت و غیرتمندی در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جایگاه خاصی دارد و باید برای همگان الگو باشد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ سیدعلی حسینی اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت در ایام دهه مقاومت یکی از […]

کرمان- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: غیرت و غیرتمندی در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جایگاه خاصی دارد و باید برای همگان الگو باشد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ سیدعلی حسینی اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت در ایام دهه مقاومت یکی از مأموریت‌های مهم پلیس کرمان است.

وی افزود: الگو برداری از راه و مکتب شهید سلیمانی و همچنین شهدای کربلا از موضوعات مورد تاکید در سطح تمام جوامع اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: جامعه کنونی سخت تشنه بصیرت ام البنینی (س) است.

حسینی سپس اظهار کرد: وقتی دشمن نتوانست در جنگ سخت بر کشور عزیزمان غلبه کند از جبهه فرهنگی و جنگ شناختی وارد شد و بصیرت مردم را مورد هجمه قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ فرهنگی روح و روان‌ها روانه مسلخ می‌شوند بیان کرد: دشمنان پرشمار میهن عزیزمان در مقابل سلاح تحریم نیز با ایثار دل و جان ایران و ایرانی روبرو شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: دشمنان در مواجهه با این موضوع نیز سعی کردند چادر و حیا را از جامعه اسلامی بگیرند که این هجمه وسیع را در گستره فضای مجازی شاهد و ناظر هستیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون که در ایام دهه مقاومت و چهارمین سالگرد سردار دل‌ها قرار داریم باید راه، روش و مکتب این شهید عرصه جهاد و مقاومت را الگوی خود قرار دهیم.

حسینی در پایان تاکید کرد: بایستی با یک دیدگاه جهادی برای انجام صحیح وظایف و مأموریت‌های خود ایفای نقش کنیم.

کد خبر ۵۹۸۲۳۰۶




غیرت شهید سلیمانی الگوی همه باشد

منبع: مــهر
? غیرت شهید سلیمانی الگوی همه باشد