غلظت غبار در جنوب کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و فردا افزایش غلظت غبار در مناطق جنوبی استان کرمان پیش بینی می شود. فهیمه راستی  گفت: برای امروز و فردا افزایش غلظت غبار در مناطق جنوبی، وزش باد و گردوخاک تا پایان هفته در شرق، افزایش ابر در جنوب غرب استان کرمان […]

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و فردا افزایش غلظت غبار در مناطق جنوبی استان کرمان پیش بینی می شود.

فهیمه راستی  گفت: برای امروز و فردا افزایش غلظت غبار در مناطق جنوبی، وزش باد و گردوخاک تا پایان هفته در شرق، افزایش ابر در جنوب غرب استان کرمان پیش بینی می‌شود.

او می گوید: وزش باد در شرق استان کرمان، باعث کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق می‌شود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اکثر مناطق استان، وزش تندباد‌های لحظه‌ای در ساعات بعد از ظهر را خواهیم داشت. 

او گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان کرمان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

راستی می گوید: حداقل دمای امروز شهر کرمان، ۱۶ درجه سانتیگراد است و  امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

فت فتو کرمان کرمان




غلظت غبار در جنوب کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? غلظت غبار در جنوب کرمان