غضنفرآبادی: بودجه ۱۰۰ میلیاردی تکمیل سد نسا سریعتر پرداخت شود

نماینده مردم بم خواستار پرداخت سریع تر بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل و اصلاح مسیر سد نسا توسط سازمان برنامه و بودجه شد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از شما درخواست می کنم […]

نماینده مردم بم خواستار پرداخت سریع تر بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل و اصلاح مسیر سد نسا توسط سازمان برنامه و بودجه شد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از شما درخواست می کنم دستور دهید مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومانی که قرار بوده برای تکمیل، اصلاح و ایمن سازی مسیر پایاب سرریز سد نسا پرداخت شود، سریع تر پرداخت شود چراکه پیمانکار منفی کار کرده است.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: قول سفر به شهرستان بم را داده بودید که از معابر خاکی این شهرستان دیدن کنید، ان شاءالله این سفر صورت گیرد تا مشکل حل شود.

نماینده مردم بم در مجلس از وزیر بهداشت نیز خواست تا نسبت به تهیه یک دستگاه ام.آر.آی به بیمارستان بم دستورات لازم را صادر کند.

غضنفرآبادی در ادامه گفت: از دولت انقلابی، پرتلاش و زحمتکش سیزدهم تشکر می کنم که شب و روز زحمت می کشند، البته در مقابل هجمه هایی که به آنها صورت می گیرد، باید فرصتی به آنها داده شود.

وی در پایان از وزرای نیرو و ارتباطات خواست تا نسبت به برخی از مشکلات افت ولتاژ برق و آنتن دهی موبایل، مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام




غضنفرآبادی: بودجه ۱۰۰ میلیاردی تکمیل سد نسا سریعتر پرداخت شود

منبع: ایـسنا
? غضنفرآبادی: بودجه ۱۰۰ میلیاردی تکمیل سد نسا سریعتر پرداخت شود