غضنفرآبادی: برنامه‌ها و سوابق “نوری” درخشان است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سوابق و برنامه‌های وی را برای تصدی مدیریت این وزارتخانه مناسب عنوان کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش […]

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سوابق و برنامه‌های وی را برای تصدی مدیریت این وزارتخانه مناسب عنوان کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان کرد: همه مطلع هستیم که آموزش و پرورش پایه پیشرفت فرهنگی، آموزشی و علمی کشورمان است اگر آموزش و پرورش ما در همه موضوعات خوب عمل کند بخش مهمی از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به سوابق درخشان و برنامه‌هایی که گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش دارد معتقدم که وی می‌تواند این جایگاه را به خوبی مدیریت کند. برنامه‌ها و سوابق وی درخشان است. ایشان مقالات زیادی ارائه داده و توفیقات مهمی را کسب کرده‌اند و از رزمندگان معاصر جبهه‌های جنگ بودند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه‌های ایشان دارای اولویت‌های کوتاه مدت و میان مدت می‌باشد. تدوین برنامه اجرایی سند تحول بنیادین، پیگیری اجرای کامل رتبه بندی و پیگیری اجرای کامل برنامه‌های آموزش و پرورش از جمله این موارد است. توجه به صندوق ذخیره فرهنگیان و توجه به آموزش و پرورش مناطق محروم نیز از جمله دغدغه‌های مورد توجه ایشان می‌باشد.

غضنفرآبادی در پایان اضافه کرد: توجه به دغدغه‌های آموزشی مناطق محروم و ساخت مراکز مناسب آموزشی امر حائز اهمیتی است. اگرچه جمهوری اسلامی ایران در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده و در این سال‌ها به گونه‌ای عمل کرده که در سراسر کشور تعداد بی‌سواد خیلی کم شود به گونه‌ای که تا حدی می‌توان گفت ما دیگر بی‌سواد نداریم.

انتهای پیام 




غضنفرآبادی: برنامه‌ها و سوابق “نوری” درخشان است

منبع:ایـسنا
? غضنفرآبادی: برنامه‌ها و سوابق “نوری” درخشان است