غرس ۳٠ هزار اصله نهال جنگلی و بیابانی در جنوب کرمان

کرمان_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۳٠ هزار اصله نهال در عرصه های منابع ملی هشت شهرستان جنوبی کرمان غرس شد. به گزارش نذیر کرمان، قاسم رحیمی نیا، ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم روز درختکاری در شهرستان عنبرآباد به خبرنگاران گفت: ۱۵ اسفند […]

کرمان_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۳٠ هزار اصله نهال در عرصه های منابع ملی هشت شهرستان جنوبی کرمان غرس شد.

به گزارش نذیر کرمان، قاسم رحیمی نیا، ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم روز درختکاری در شهرستان عنبرآباد به خبرنگاران گفت: ۱۵ اسفند ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان روز درختکاری نامگذاری شده و مسؤولان کشور و قشرهای مختلف مردم به صورت نمادین و داوطلبانه در مراسم درختکاری که در عرصه‌های منابع طبیعی برگزار می‌شود، اقدام به کاشت نهال می‌کنند.

وی گفت: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصت بسیار مناسبی برای فرهنگ سازی پیرامون حفظ عرصه‌های جنگلی است که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تاکید بر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش احیای هلیل تا جازموریان گفت: در همین راستا و به منظور توسعه فضای سبز، همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۳٠ هزار اصله نهال از انواع نهال غیر مثمر از جمله اکالیپتوس، ناترک و شیشه شور در ۸ شهرستان جنوبی با حضور مسؤولان و طبیعت دوستان غرس شد.

کد خبر ۶۰۴۷۲۸۸




غرس ۳٠ هزار اصله نهال جنگلی و بیابانی در جنوب کرمان

منبع: مــهر
? غرس ۳٠ هزار اصله نهال جنگلی و بیابانی در جنوب کرمان