غرب بر خلاف تبلیغاتش، ارزشی برای زن قائل نیست

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اسلام طرفدار مردسالاری یا زن سالاری نیست بلکه سالار در خانواده تقوا و تعهد و موازین دینی است ولی با کمال تاسف در غرب هیچ ارزشی برای زن قائل نیستند اما در تبلیغات خلاف آن را نشان می دهد. حجت الاسلام و المسلمین […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اسلام طرفدار مردسالاری یا زن سالاری نیست بلکه سالار در خانواده تقوا و تعهد و موازین دینی است ولی با کمال تاسف در غرب هیچ ارزشی برای زن قائل نیستند اما در تبلیغات خلاف آن را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۱۶ دی ماه در خطبه های وحدت بخش نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا، در ادامه با تاکید برآنکه انسان باید امانتدار خوبی باشد، اظهار کرد: امکانات، نفوذ و قدرت انسان باید در راه نیک خرج شود زیرا همه اینها امانت الهی هستند.

او در ادامه راستگویی و امانت داری را از مهمترین ویژگی های انسان خوب دانست و توصیه کرد: فقط به اعتقادات ظاهری افراد نگاه نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در خطبه های دوم ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین سلام الله علیها اظهار کرد: حضرت ام البنین مظهر معرفت و وفاداری بود.

او در ادامه سخنانش با یادآوری کشف حجاب توسط رضاخان، عنوان کرد: دشمنان ما به دنبال این بودند که کشور را به سمت ولنگاری برده و مظاهر اخلاق و معنویت را در این خطه از بین ببرند و نوکری مانند رضاخان پیدا کردند تا حجاب را در ایران کمرنگ کنند.

علیدادی سلیمانی حجاب را یک اصل فطری، عقلی و شرعی دانست و در ادامه به بیانات حکیمانه و ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع بانوان فرهیخته در رابطه با خانواده و حجاب و عفاف خطاب به مردم می گوید: تحقیق کنید که در طول تاریخ چه کسانی مخالف حجاب بودند و چه کسانی از حجاب طرفداری کردند؟ و چرایی ضدیت و طرفداری از حجاب را بررسی کنید.

او می افزاید: اسلام در بحث زن، مطالبه گر نسبت به غرب است نه بدهکار و آنها در رابطه با نظام خانواده محکوم هستند زیرا غربی ها فقط در تبلیغاتشان از زن حرف می زنند و دفاع می کنند اما در عمل و رفتارشان مخالف با زن هستند اما اسلام مطالبه گر است و زن و مرد را در کنار هم می بیند و دین اسلام نه زنانه و نه مردانه است بلکه دین انسانیت است.

امام جمعه کرمان، با اشاره به آمار بالای زنان تحصیلکرده و مشغول به کار در کشور عنوان کرد: تفاوت ماموریت بین زن و مرد وجود دارد و حتی در بین مردها این تفاوت وجود دارد به طوری که سمت و ماموریت به کسانی که فهم و فن قوی تر و تدابیر بیشتر داشته باشد، داده می شود. بعضا برخی ماموریت های حساس به زنان داده شده مثل انسان سازی که نقش مادر در آن قوی تر از پدر است.

به گفته او، اسلام طرفدار مردسالاری یا زن سالاری نیست بلکه سالار در خانواده تقوا و تعهد و موازین دینی است ولی با کمال تاسف در غرب هیچ ارزشی برای زن قائل نیستند اما در تبلیغات خلاف آن را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آزادی به معنی ولنگاری دقیقا ضد آرامش، آسایش و امنیت زن است و آنها(غرب) با آرامش و امنیت زن مخالف هستند.

او در در پایان از حضور مردم در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سردار حسین پورجعفری و شهدای تشییع تقدیر و تشکر کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان عالی رتبه جبهه مقاومت بود و گسترش و تقویت جبهه مقاومت از نیازهای فعلی جامعه انسانی و اسلامی است زیرا رنگ و قومیت در آن معنا ندارد و خط کشی های معمولی در آن جایگاهی ندارد بلکه مسلمان با هر رنگ و قومیتی باید ملت واحد اسلامی در جبهه مقاومت تشکیل بدهند و با نگاه واحد در کنار هم مقابل دشمنان اسلام صف آرایی کرده و پیروزی ها را یکی پس از دیگری برای مسلمین و جبهه اسلامی به ارمغان بیاورند.

امام جمعه کرمان افزود: پیام مهم تکریم و تجلیل از شهید سلیمانی و شهید پورجعفری و شهدای جبهه مقاومت همین است که مسلمین باید در کنار هم همه استعداد و ظرفیت و توان را به کار بگیرند تا به آن دستور و منویاتی که بزرگان دین دارند، جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام




غرب بر خلاف تبلیغاتش، ارزشی برای زن قائل نیست

منبع: ایـسنا
? غرب بر خلاف تبلیغاتش، ارزشی برای زن قائل نیست