غربی‌ها متوجه شده‌اند که باید از زیاده خواهی‌ها دست بردارند

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان با اشاره به دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت: غربی‌ها متوجه شده‌اند که باید از زیاده خواهی‌ها دست بردارند، ایرانی ها در رفع تحریم ها و راستی آزمایی تأکید دارند و اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه […]

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان با اشاره به دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت: غربی‌ها متوجه شده‌اند که باید از زیاده خواهی‌ها دست بردارند، ایرانی ها در رفع تحریم ها و راستی آزمایی تأکید دارند و اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: باید ببینیم حضرت زهرا (س) در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی و نیز همسایه داری چگونه رفتار کرد و الگوبرداری از این سبک زندگی حضرت زهرا(س) موجب سعادتمندی است.

وی با تسلیت دوّمین سالرد شهادت مرد مبارز با ظلم، مرد صدق و صفا، ملّی‌ترین، متدین‌ترین، امّتی‌ترین فرد در عصر و زمان حاضر سردار حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مردم و هیئت‌ها خودجوش در صحنه آمدند و نسبت به عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار دلها به خوبی انجام وظیفه کردند. عکس سردار دلها در مغازه‌ها، خانه‌ها، فضای مجازی و غیره نقطه اشتراک خیلی‌ها است و عرض ارادت دارند.

حجت الاسلام عسکری ادامه داد: انجام وصیت نامه این شخصیت را سرلوحه زندگی قرار دهید و در وصیت وی آمده است که عاقبت به خیری این است که قلباً نسبت به امام المسلمین ارادت داشته باشید و تسلیم دلی و قلبی نسبت به ولی فقیه مهم است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت: غربی‌ها متوجه شده‌اند که باید از زیاده خواهی ها دست بردارند، ایرانی‌ها در رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی تأکید دارند و اقتدار میدانی در مذاکرات تأثیرگذار است.

عسکری تصریح کرد: دشمنان اقتدار نظامی ما را مشاهده می‌کنند و این اقتدار نظامی و سیاسی در مذاکرات مؤثر است، اسرائیلی‌ها اگر کوچکترین غلطی انجام دهند بدانند که عملیات انتحاری آن‌ها اول خودشان را منهدم می‌کند لذا ایران دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش اقتدار ملی و پافشاری در رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی ها دارد.

امام جمعه رفسنجان همچنین با بیان اینکه ۱۸ دی در تقویم ایران به نام روز رفسنجان ثبت شده است، یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در هفته رفسنجان شناسی پیش بینی شده و اعضای کمیسیون فرهنگی به همین منظور به رفسنجان سفر خواهند کرد.

عسکری خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف رفسنجان افراد و حرکت‌ها و شهدای قبل از پیروزی انقلاب داشتیم نشان‌دهنده این است که مردم آگاه هستند و چند کتاب هم در زمینه حرکت‌های قبل از انقلاب چاپ شده از این میراث‌ها نگهداری و پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: برخی هنجارشکنی‌های به ظاهر اعتقادی، پشت آن‌ها جریان‌های سیاسی وجود دارد و برخی بازیچه دست شیاطین قرار گرفتند.

امام جمعه رفسنجان همچنین با گرامیداشت ۱۹ دی و قیام مردم قم، گفت: در جریان ۱۹ دی در ۱۳۵۶ در قم حرکتی که قبل از انقلاب انجام شد از افتخارات ملی استان‌ها است و باید پاسداری شوند.

انتهای پیام




غربی‌ها متوجه شده‌اند که باید از زیاده خواهی‌ها دست بردارند

منبع: ایـسنا
? غربی‌ها متوجه شده‌اند که باید از زیاده خواهی‌ها دست بردارند