غدیر نشانه‌ای از تداوم خط نبوّت با طلایه‌داران امامت است

یزدی رئیس دانشگاه ازاد کهنوج گفت: واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» عبدالله یزدی گفت: غدیر، عید بندگی و ولایت و عید همسویی با کلام وحی و تبعیت از مقام ولایت و پایداری بر […]

یزدی رئیس دانشگاه ازاد کهنوج گفت: واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» عبدالله یزدی گفت: غدیر، عید بندگی و ولایت و عید همسویی با کلام وحی و تبعیت از مقام ولایت و پایداری بر عهد مسلمانان جهان با پیامبر اعظم(ص) می باشد. واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. 

رئیس دانشگاه آزاد واحد کهنوج افرود: این عید، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت با تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) می باشد.

عبدالله یزدی اذعان کرد: یکی از درس‌های بزرگ تاریخ اسلام، دوران پس از ارتحال نبی مکرم اسلام و دوران حکومت عدل مولی الموحدین علی ابن ابیطالب علیه السلام است..

رئیس دانشگاه آزاد کهنوج بیان کرد: دورانی که خیلی از نخبگان و خواص جامعه مردود شدند و مردم جامعه خود را هم به انحراف و فریب کشاندند، تا جایی که مردم از حضرت علی روی گرداندند و آن حضرت مجبور به خانه‌نشینی شد و در این خانه‌نشینی حضرت علی، این مسلمانان بودندکه متضرر شدند.

وی اضافه کرد: در این برهه از زمان، ما با اشاره به شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و در زمان غیبت ولیعصر (عج) به فرامین و دستورات اسلام عمل می‌کنیم و  امروز وظيفه داريم با نایب برحقش مقام معظم رهبری بیعت داشته باشیم و در جهت و همسو با فرامین نظام مقدس جمهوری اسلامی حركت کنیم و برای ظهور آن بزرگوار آماده شويم.

عبدالله یزدی با بیان اینکه ایجاد و گستردگی حکومت اسلامی، در معرفت  امام زمان(عج) است خاطر نشان کرد:‌ طبیعى است که هر مقدار معرفت انسان نسبت به آن حضرت بیشتر باشد، ارزش او را بیشتر درک کرده و به عظمت او بیش از پیش پی خواهد برد.

رئیس دانشگاه آزاد کهنوج در پایان ضمن سفارش به اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و فرارسیدن عید بزرگ و خجسته غدیر بیان کرد: در این ایام  موفقیت و سربلندی همگان را با بهره‌‌گیری از آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

انتهای پیام/ک




غدیر نشانه‌ای از تداوم خط نبوّت با طلایه‌داران امامت است

منبع:آرمـان
? غدیر نشانه‌ای از تداوم خط نبوّت با طلایه‌داران امامت است