عنصر عملیاتی داعش در کرمان دستگیر شد

معاونت روابط‌عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درپی اقدامات مشترک فنی،اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استان، یکی از عناصر اصلی و عملیاتی گروه تروریستی داعش در یکی از شهرهای شمالی این استان شناسایی و دستگیر شد. به گزارش نذیر کرمان، سپاه ثارالله […]

معاونت روابط‌عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درپی اقدامات مشترک فنی،اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استان، یکی از عناصر اصلی و عملیاتی گروه تروریستی داعش در یکی از شهرهای شمالی این استان شناسایی و دستگیر شد.



به گزارش نذیر کرمان، سپاه ثارالله کرمان صبح دوشنبه افزود: تروریست عنصر داعش مترصد دریافت ماموریت و اجرای عملیات تروریستی در کشور بود که قبل از هر اقدام در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج ) قرار گرفت و بازداشت شد.

این اطلاعیه تصریح کرد: سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات ، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.




عنصر عملیاتی داعش در کرمان دستگیر شد

منبع: مــوج
? عنصر عملیاتی داعش در کرمان دستگیر شد