عملیات مرمتی برج سلورد بردسیر آغاز شد

نذیر کرمان/کرمان معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آغاز عملیات مرمتی برج سلورد شهرستان بردسیر با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیون تومان خبر داد. مجتبی شفیعی امروز ۹ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این عملیات مرمتی فعالیت‌هایی همچون تراشیدن اندود فرسوده، اندود کاه گل، آجرفرش بام و … انجام […]

نذیر کرمان/کرمان معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آغاز عملیات مرمتی برج سلورد شهرستان بردسیر با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیون تومان خبر داد.

مجتبی شفیعی امروز ۹ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این عملیات مرمتی فعالیت‌هایی همچون تراشیدن اندود فرسوده، اندود کاه گل، آجرفرش بام و … انجام می‌گیرد.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: این برج تاریخی ثبت ملی است و قدمت آن به دوره قاجاریه باز می‌گردد.

او خاطرنشان کرد: برج سلورد جزء جاذبه‌های تاریخی شهرستان بردسیر به شمار می‌رود که در کنار خانه بهادرالملک، مقبره پیرجارسوز و مناطق گردشگری لاله‌زار، بیدخون و … می‌توان یک بسته گردشگری مناسب را برای سفر یک روزه در این شهرستان در نظر گرفت.

انتهای پیام




عملیات مرمتی برج سلورد بردسیر آغاز شد

منبع: ایـسنا
? عملیات مرمتی برج سلورد بردسیر آغاز شد