عملیات ضربتی پلیس سیرجان موجب دستگیری ۱۸ خرده فروش موادمخدر شد

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۱۸خرده فروش مواد مخدر و کشف انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در عملیات های۲۴ ساعت گذشته پلیس این شهرستان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: در راستای پیشگیری از جرایم و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر […]

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۱۸خرده فروش مواد مخدر و کشف انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در عملیات های۲۴ ساعت گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: در راستای پیشگیری از جرایم و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با اقدامات پلیسی و پایش نامحسوس متهمان از قبل شناسایی شده، موفق شدند ۱۸ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و آنان را در چند عملیات ضربتی در نقاط مختلف شهر دستگیر کنند.

وی ادامه داد:: در این راستا انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و همچنین ۳ دستگاه خودرو و۲ دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در توزیع مواد مخدر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مقابله اثربخش با معضل خانمانسوز موادمخدر نیازمند عزم همگانی همه مردم و دستگاه‌های مسئول است تا زمینه‌های اعتیاد در جامعه کاهش یابد.

کد خبر ۵۹۳۳۹۴۹




عملیات ضربتی پلیس سیرجان موجب دستگیری ۱۸ خرده فروش موادمخدر شد

منبع: مــهر
? عملیات ضربتی پلیس سیرجان موجب دستگیری ۱۸ خرده فروش موادمخدر شد