عملیات جستجو برای پیدا کردن جوان رفسنجانی همچنان ادامه دارد

نذیر کرمان/کرمان رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان از ادامه جستجوها برای یافتن جوان مفقود شده در کوه‌های داوران رفسنجان خبر داد. حسن امینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: در تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک جوان ٢٢ ساله در ارتفاعات کوه‌های داوران […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان از ادامه جستجوها برای یافتن جوان مفقود شده در کوه‌های داوران رفسنجان خبر داد.

حسن امینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: در تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک جوان ٢٢ ساله در ارتفاعات کوه‌های داوران رفسنجان، تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شده و جستجوها از بعدازظهر دیروز ششم بهمن ماه آغاز شد.

وی افزود: جستجو شب گذشته تا نیمه شب توسط هلال احمر ادامه داشت و تیم کوهنوردی و محلی‌ها مستمر ادامه دادند ضمن این‌که تیم امداد ونجات هلال احمر از ساعت چهار بامداد امروز مجددا شروع به جستجو کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان ادامه داد: پنج تیم امداد و نجات هلال احمر به همراه گروهی از هیأت کوهنوردی رفسنجان، نیروهای پایگاه مقاومت بسیج، دهیاران و شوراها و مردم محلی این جستجو را بی‌وقفه ادامه می‌دهند.

به‌گفته امینی، تاکنون از فرد گمشده اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام




عملیات جستجو برای پیدا کردن جوان رفسنجانی همچنان ادامه دارد

منبع: ایـسنا
? عملیات جستجو برای پیدا کردن جوان رفسنجانی همچنان ادامه دارد