عملیات احداث یک واحد آموزشی خیرساز در سیرجان آغاز شد

کرمان – فت فتو – عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای “ده‌یادگار” از توابع شهرستان سیرجان با اعتبار پیش بینی شده ۶۰ میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت آغاز شد. به گزارش فت فتو، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان روز پنجشنبه در این آئین ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و […]

کرمان – فت فتو – عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای “ده‌یادگار” از توابع شهرستان سیرجان با اعتبار پیش بینی شده ۶۰ میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت آغاز شد.

به گزارش فت فتو، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان روز پنجشنبه در این آئین ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه هفته دولت زمانی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت مردمی است گفت: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز “عباس بن علی(ع)” در روستای ده یادگار از توابع شهرستان سیرجان به همت خیر حاج “محمد پورکیانی” احداث می شود.

رضا رضایی افزود: این مدرسه خیر ساز در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با زیربنای ۴۹۷ مترمربع و اعتبار پیش بینی شده ۶۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استانداردسازی فضاهای آموزشی است که نقش موثری در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری دارد خاطرنشان کرد: مدرسه سازی مهمترین و با ارزش ترین کار خیر است که آثار خیر و برکات آن سال های سال برای خیرین ماندگار است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه نهضت مدرسه سازی در این استان توسط خیرین شکل گرفته است گفت: عملیات ساخت ۳۵ مدرسه خیرساز در هشت ماه اخیر توسط خیرین آغاز شده است.

در حاشیه این مراسم از آزادگان فرهنگی سیرجان، علیار صالحی، یوسف پورسلیم، علی خواجه نوری و حسین زینلی تجلیل شد.




عملیات احداث یک واحد آموزشی خیرساز در سیرجان آغاز شد

منبع: ایرنـا
? عملیات احداث یک واحد آموزشی خیرساز در سیرجان آغاز شد